۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۶۶۲۴۴
آیت الله طبرسی:

هر خط و جریانی که خلاف مسیر رهبری گام بردارد خط دشمن است

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان با دقت تحرکات دشمن را رصد می کنند، گفت: هر خط و جریانی که بخواهد بر خلاف مسیر رهبری جامعه گام بردارد خط دشمن بوده و مورد پذیرش ملت نخواهد بود.
آیت الله طبرسی

آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت داخلی به منظور خنثی سازی توطئه دشمنان تاکید کرد.

وی با بیان این که در شرایطی که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی دست به اقدامات مخربی علیه انقلاب می زنند رمز خنثی سازی این توطئه ها وحدت و همبستگی داخلی است، افزود: باید برای حفظ و عزت کشور در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بر وحدت داخلی بیافزاییم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تنها راه ایستادگی ملت ایران در برابر  توطئه های دشمنان تقویت همبستگی عمومی است، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب با دیدن همبستگی ملی از مواضع خود عقب نشینی خواهند کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که ایجاد اختلاف و تفرقه میان مردم و مسؤولان خواست و هدف اصلی دشمنان نظام است، تصریح کرد: تفرقه و اختلاف داخلی تنها به نفع دشمنان و بدخواهان انقلاب است که همه باید در این خصوص هوشیار باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رشد و تعالی امروز نظام اسلامی را مرهون وحدت و همبستگی داخلی مردم و مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: در هر مقطعی که میان مردم و مسؤولان کشور اتفاق نظر وجود داشت به پیشرفت ها و موفقیت های مناسبی دست پیدا کردیم.

آیت الله طبرسی با بیان این که تا زمانی یک وحدت عمیقی بین همه بخش های کشور وجود داشته باشد دشمن نمی تواند کوچکترین تحرکی علیه انقلاب و نظام داشته باشد، بیان داشت: اگر امروز می بینیم کشورمان مقتدرانه در برابر دشمنی های آمریکا ایستاده نتیجه همبستگی ملی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که دشمن از وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در هراس است، تصریح کرد: به همین دلیل تلاش می کنند تا با طرح برخی مسائل دروغین اذهان و افکار مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی منحرف کنند.

امام جمعه ساری، ملت بزرگ، ولایت مدار و همیشه در صحنه را پشتیبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی در همه برهه ها دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران تنها در مسیر و خط رهبری و ولایت حرکت می کنند و همواره گوش به فرمان ولایت هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان با دقت تحرکات دشمن را رصد می کنند، بیان داشت: هر خط و جریانی که بخواهد بر خلاف مسیر وحدت جامعه گام بردارد خط دشمن بوده و مورد پذیرش ملت نخواهد بود.

امام جمعه ساری با بیان این که مسؤولان باید بیشتر به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه کنند، گفت: امروز تحقق مطالبات رهبری یک اصل مهم و محوری است که باید در اولویت برنامه های مسوولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، مهم ترین عامل بحران های امروز جهان اسلام را ناشی از عدم وحدت و همبستگی امت اسلامی دانست و افزود: مسلمانان باید برای برون رفت از مشکلات و بحران های امروز باید در جهت تقویت وحدت و همبستگی میان خود گام بردارند.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز نیز کلید حل بسیاری از مشکلات کشور تقویت وحدت ملی است، خاطرنشان کرد: اگر در برابر زیاده خواهی های آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر یک همبستگی عمومی در جامعه وجود داشته باشد پیروزی نهایی از آن این ملت خواهد بود./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات