۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۶۶۵۷۰
آیت الله سلیمانی:

پارسایی زمینه اتصال قلب به سرچشمه علوم الهی را فراهم می کند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: این که رهبر معظم انقلاب زیباترین پاسخ ها را در برابر سنگین ترین مشکلات می دهند نشانگر این است که قلب ایشان آکنده از الهامات الهی است.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در ویژه برنامه سحرگاه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون با اشاره به این که انسان متصل به قدرت الهی در برابر هیچ مشکلی از پا نمی نشیند، گفت: کسانی که قوه فکر و اندیشه خود را به خوبی شناخته اند و از آن در جهت صحیح بهره می برند بی شک به دریای علوم الهی متصل خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: این که رهبر معظم انقلاب زیباترین پاسخ ها را در برابر سنگین ترین مشکلات می دهند نشانگر این است که قلب ایشان آکنده از الهامات الهی است؛ به عنوان مثال وقتی آمریکا بعد از ماجرای سپتامبر به همه دولت ها برای مبارزه با تروریسم فراخوان داد و گفت هر که بنا است با تروریسم مبارزه کند باید به اردوگاه آمریکا در آید وگرنه در ردیف تروریسم قرار می گیرد، رهبر معظم انقلاب در برابر این فراخوان فرمودند «ما در جبهه مقابل تروریسم هستیم، اما همکاری با آمریکا را پسندیده نمی دانیم، چراکه آمریکا خود آلوده است و تروریسم دولتی است».

وی افزود: چنین سخن حکیمانه ای از رهبر معظم انقلاب بی شک نشأت گرفته از الهامات الهی است و باید بدانیم که الهام الهی نیز از آن دلی می تراود که نورانی باشد.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: در این ماه عزیز باید دل را از کدورت ها پاک کنیم تا با صفا شده، جلا پیدا کند و به کانون علم الهی تبدیل شود.

امام جمعه زاهدان تأکید کرد: علما و بزرگان دینی به سبب شناختی که از نفس خود داشتند به علوم الهی متصل شده و می توانند در برابر سختی ها و شبهه های بزرگ پاسخ های حکیمانه بدهند.

وی یادآور شد: در این ماه عزیز و مبارک باید باور کرد که پارسایی، غبارروبی و نظافت دل از جمله وظایف ما قلمداد می شود که باید به خوبی آن را انجام دهیم تا زمینه برای اتصال قلب به سرچشمه علوم الهی فراهم شود./841/پ203/ب1

ارسال نظرات