۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۶۷۳۰۹
حجت الاسلام صغیرا:

تمام هجمه استکبار جهانی علیه ولایت فقیه است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه به جای شخص محوری باید تبعیت از ولایت را محور شناخت حق قرار داد، گفت: دشمنان تمام هجمه خود را معطوف به ولایت فقیه کرده‌اند و اهل بصیرت فریب دشمن را نمی‌خورند بلکه از اشخاص زاویه دار با ولایت فاصله می‌گیرند.
حجت الاسلام صغیرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی صغیرا مسؤول فرهنگی بسیج رسانه استان اصفهان، سحرگاه چهارشنبه در هیأت فداییان حسین(ع) در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان، با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: زمانی که خداوند انسان را آفرید ملائکه به خداوند عرض کردند آیا کسانی را می‌خواهی بیافرینی که در زمین فساد می‌کنند؟ خداوند فرمود من چیزی می‌دانم که شما نمی‌دانید.

وی در ادامه افزود: ملائکه نمی‌دانستند که نظیر امام علی(ع) و اهل بیت(ع) قرار است خلق شوند که تمام مخلوقات در برابر او سر تعظیم فرود خواهند آورد. امام علی(ع) عظمت شخصیتی دارند که در تاریخ بی‌نظیر است، شخصی نظیر امام شافعی که از بزرگان اهل سنت است می‌گوید اگر پیروی و تبعیت از علی(ع) موجب مجوسی بودن است من از همه مجوسی‌تر هستم، یا دانشمندی نظیر جورج جرداق مسیحی می‌گوید و من بیش از صد بار نهج البلاغه را خوانده‌ام، این دانشمند مسیحی مطالب بسیاری در عظمت امام علی(ع) بیان کرده است‌.

تهدید، تطمیع و تبلیغ ابزار معاویه علیه امام علی(ع)

حجت الاسلام صغیرا خاطر نشان کرد: امام علی(ع) نه تنها برای یتیمان کوفه غذا و مایحتاج زندگی فراهم می‌کردند بلکه همبازی یتیمان و مانند پدری مهربان برای آنها بودند، ایشان همواره نسبت به توهین‌ها و اشتباهات مردم چشم پوشی داشتند و ظلم های بسیاری که در حقشان صورت گرفت را بخشیدند و از آن گذر کردند.

وی تهدید، تبلیغ و تطمیع را سه ابزار مهم معاویه علیه امام علی(ع) برشمرد و تصریح کرد: تبلیغات بسیار زیادی توسط دستگاه حکومتی معاویه علیه تشیع و امام علی(ع) صورت گرفت، معاویه نامگذاری فرزندان به نام علی را جرمی بسیار بزرگ قلمداد کرده بود و مردم را از اینکه نام علی را ببرند ترسانده بود.

مسؤول فرهنگی بسیج رسانه استان اصفهان با بیان اینکه معاویه چندین بار بالای منبر رفته بود و با این توجیه که خال المؤمنین است به مردم می‌گفت جان و مال و ناموس آنها را مالک است و کسی اعتراضی نمی‌کرد، افزود: تنها یک نفر به او اعتراض کرد و او معترف شد که از پیامبر اکرم(ص) روایتی شنیده است که زمانی فرامی‌رسد شخصی می‌آید که هیچکس با او مخالفت نمی‌کند و او و پیروانش ناحق و علیه حق هستند و اکنون که یک نفر با من مخالفت کرده پس من برحق هستم و علی ناحق است، مردم نیز در این دروغ بزرگ او را همراهی کردند.

مدیر مؤسسه فرهنگی نسیم مهر با اشاره به انحراف طلحه و زبیر با وجود همه تعاریفی که از آنها از سوی پیامبر اکرم(ص) شده بود، تصریح کرد: مسیر ولایت و مسیر انقلاب اسلامی است همان مسیری است که در دفاع مقدس بیش از ۲۳۴هزار شهید تقدیم کردیم و در دفاع از حرم نیز شهدای بسیاری دادیم، همین شهدا لحظه شهادت نام رهبر معظم انقلاب را بر زبان داشتند.

برخی افراد در کشور با وجود سوابقشان، راه را گم کرده‌اند

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی و اشاره به ناکثین و قاسطین و مارقین، اظهار کرد: برخی افراد در داخل کشور با وجود سوابقی که داشتند حق را گم کرده‌اند، دلیل عقلی و نقلی داریم که دنبال افراد نباید برویم بلکه وقتی شخصی از ولایت جدا می‌شود باید از او فاصله بگیریم، دشمنان تمام هجمه خود را معطوف به ولایت فقیه کرده‌اند و اهل بصیرت فریب دشمن را نمی‌خورند بلکه از اشخاص زاویه دار با ولایت فاصله می‌گیرند.

حجت الاسلام صغیرا ادامه داد: ولایت پذیری یعنی اینکه در هر شرایطی حامی ولایت باشیم نه اینکه تا جایی که ولایت با منافع ما سازگاری دارد ولایت پذیر باشیم و در غیر اینصورت در برابر ولایت قرار بگیریم، امام خمینی بارها فرمودند فتنه‌ها راه به جایی نخواهند برد و شاهد هستیم که همین موضوع هم به لطف بصیرت مردم و وجود رهبری به حقیقت پیوسته است.

وی با اشاره به نامه امام خمینی به گورباچوف و تحقق پیش بینی‌های ایشان در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: امام خمینی فرموده است این انقلاب به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید و ما نباید نگران انقلاب باشیم بلکه باید مراقب باشیم ما از مسیر انقلاب خارج نشویم، تمام شهدایی که برای انقلاب تقدیم کردیم پاک‌ترین افراد بودند در حالی که پشتیبان حکومت شاه دشمنان و بیگانگان و امثال شعبان بی‌مخ‌ها بودند.

مسؤول فرهنگی بسیج رسانه استان اصفهان، به رشادت مدافعین حرم و جنایات بی‌شمار داعش با حمایت استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: زمانی که پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای متجاوز آمریکا در خلیج فارس را بازداشت کردند آنها از ترس لباس خود را نجس کردند با وجود اینهمه ادعای قدرت و توانمندی و اقتدار که دارند، این نشان دهنده عظمت انقلاب اسلامی و قدرت ما در عرصه جهانی است./1304/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات