۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۶۷۴۴۹

دعوت امام جمعه و استاندار همدان از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی قدس

امام جمعه و استاندار همدان در بیانیه مشترکی، مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در بیانیه مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس مردم را به حضور در راهپیمایی دعوت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم 
«روز قدس یک روز بين‌المللي اسلامي و روز بزرگ و مهمي براي ملت ايران و همه مسلمانان جهان است» 
مقام معظم رهبري 

روز جهاني قدس، امسال در شرايطي فرا رسيد که مردم آزاده جهان بارديگر شاهد اوج گيري خباثتها و وحشيگري هاي رژيم غاصب صهيونيستي عليه ملت آزاده فلسطين هستند. 

در اين ميان، و با کمال تاسف از سکوت مجامع و کشورهاي به دروغ حامي حقوق بشر و حتي حمايت آنها ازاين حملات ددمنشانه،  ملت آزاده ايران با رادمردي و پايمردي بر آرمان مقاومت اثبات کرده است که آرمان فلسطين بخشي جدايي ناپذير از سياست هاي نظام جمهوري اسلامي ايران است و امسال نيز با توجه به شرايط حساس منطقه و بين الملل، ملت ايران همدوش باهم و با گراميداشت ياد شهداي ميهن و شهداي آزادي فلسطين، آزادي قدس را فرياد خواهند زد.

بنابراين از شما هم استاني هاي عزيز دعوت مي کنيم تا دوشادوش ديگر هموطنان مومن و روزه دار در محکوميت نسل کشي رژيم کودک کش صهيونيستي در سرزمين هاي فلسطين و ديگر سرزمين هاي اسلامي در لبيک به امام عزيز ورهبري معظم انقلاب و دولت محترم، در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت نموده، بارديگر صلابت، اقتدار و استکبارستيزي ايران اسلامي را به نمايش گذاريد./۹۷۹/د103/ب1

وعده ما راهپيمايي روز قدس 

والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته

ارسال نظرات