۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۵۶۸۵۲۴
آیت الله طه محمدی:

نتیجه توجه به مخاطب شناسی جذب مردم به مساجد است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر کجا موقعیت شناسی و مخاطب شناسی مورد توجه قرار گرفته است اثر فوق العاده آن برای همه اثبات شده است.
دیدار مدیران حوزه علمیه خواهران با آیت الله طه محمدی دیدار مدیران حوزه علمیه خواهران با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار مدیران حوزه های علمیه خواهران همدان با اشاره به وظایف طلاب گفت: متاسفانه مردم در مسائل روز مره خود دچار سردرگمی هستند و رفع این مشکل تلاش بیشتر جامعه روحانیت را طلب می کند.

وی افزود: البته این نکته را نباید فراموش کنیم که در درجه اول باید سعی کنیم خودمان را بسازیم و بعد برای هموار شدن راه فعالیت کنیم.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: برای تاثیر گذاری بیشتر مبلغان در بین مردم باید این قشر خود اهل عمل باشد تا دیگران آنها را الگوی خود قرار دهند.

وی عالم بدون عمل را به گلدان سر بسته ای تشبیه کرد و گفت: همان طور که اثر باران به گدان نخواهد رسید عالم بدون عمل هم نمی تواند بر مردم اثرگذار باشد.

امام جمعه همدان استفاده از روش های نوین در تبلیغ دین را ضروری دانست و افزود: برخی از مطالب بسیار تکراری شده است و بیان آن تکرار مکررات است.

وی ادامه داد: به جای بیان مطالب تکراری که شنونده را خسته می کند بهتر است مطالب جدیدی را به مردم آموزش دهیم که مورد نیاز زندگی امروز آن ها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: هر کجا موقعیت شناسی و مخاطب شناسی مورد توجه قرار گرفته است اثر فوق العاده آن برای همه اثبات شده است./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات