۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۷۰۱۲۱
جانشین رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی:

مرکز مطالعات رسانه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تاسیس می‌شود

جانشین رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از تاسیس مرکز مطالعات رسانه در این دانشگاه با همکاری صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد.
مطالعات رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام وحدتی شبیری در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی که در سازمان مرکزی صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی قصد دارد در این دانشگاه مرکز مطالعات رسانه‌ای تاسیس کند و در این رابطه از صداوسیمای استان برای همکاری در زمینه ارائه نیازهای پژوهشی در حوزه رسانه دعوت می‌کنیم.

وی افزود: دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای معرفی کارشناسان برنامه‌های معارفی صدا و سیمای خراسان رضوی و تولید برنامه‌های دینی اعلام آمادگی می‌کند، چرا که فضای لازم برای ضبط برنامه‌های معارفی در مسجد دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور اساتید کشوری مهیا است.

محسن نصرپور؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در ادامه این دیدار، در راستای برنامه‌های مشترک رسانه‌ای خواهان تشکیل کارگروه فنی برای بررسی و اجرایی شدن همکاری‌های این دو مجموعه شد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای بهره‌مندی رسانه استان از ظرفیت‌های موجود، لیستی از نخبگان فعال دانشگاه برای تولید برنامه‌های معارفی در اختیار سازمان صدا و سیمای استان قرار دهد و افزون بر آن تیم رسانه‌ای دانشگاه برنامه‌های بزرگداشت‌ مذهبی را که در محافل دانشجویی دانشگاه برگزار می شود، به صورت کامل ضبط کند تا ما بتوانیم از این محتوا استفاده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی به مناسبت چهلمین ساگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مستندی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌سازد تا ان شاءالله در سیمای خراسان رضوی پخش شود، چرا که دانشگاه علوم اسلامی رضوی نه فقط آبروی استان، بلکه آبروی کشور است./934/د103/ب1

ارسال نظرات