۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۷۰۷۵۴
استاد حوزه علمیه:

ترویج فرهنگ اسلام مانع از عملی شدن توطئه‌های دشمنان در جامعه می‌شود

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به اهمیت ضرورت انجام فعالیت‌های دینی در جامعه، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام در برابر توطئه‌های دشمنان ضروری است.
حجت الاسلام آزموده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در نشست با شماری از طلاب، با یادآوری ضرورت انجام فعالیت‌های دینی در جامعه اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام در برابر توطئه‌های دشمنان لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ اسلام مانع از عملی شدن توطئه‌های دشمنان در جامعه می‌شود، اضافه کرد: توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام کلید کمال جامعه و تنها راهی است که انسان را در مسیر مستقیم رسیدن به مقام سعادت قرار دهد.

حجت‌الاسلام آزموده فرهنگ دینی را غنی‌ترین و متمدن‌ترین فرهنگ برشمرد و اظهار داشت: فرهنگ غنی اسلام مشتمل بر همه خوبی‌هایی است که رسولان و پیامبران الهی و جانشینان پیامبر خاتم یعنی ائمه معصومین (ع) برای بشریت از ناحیه خالق هستی به ارمغان آورده‌اند و بیانگر همه بدی‌هایی است که باعث بدبختی، بیچارگی و نهایتاً سقوط انسان به پست‌ترین مکان‌هاست.

وی با اشاره به میزان تأثیرگذاری فرهنگ غنی اسلام گفت: زیبایی‌های فرهنگ اسلام به قدری است که اگر به‌خوبی تبیین شود تمام جهان را فرا خواهد گرفت و اسلام عزیز را جهان‌شمول خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد افزود: این موضوع بیانگر رسالت خطیر طلاب و حوزویان در جامعه دینی است؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود روحانیان با درک رسالت خطیر خود در خط مقدم ترویج مبانی دینی و مقابله با هجمه همه‌جانبه دشمنان باشند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات