۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۷۱۶۴۱
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان:

انقلاب اسلامی دستاورد خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران است

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاورد خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران است، گفت: باید جانفشاني شهداي انقلاب باشيم.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، تیمور سپهوند، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات لرستان، ظهر امروز در مراسم غبار روبی گلزار شهدا، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون پاک شهیدان و رشادت های جانبازان و ایثارگران است، افزود: نباید از خون شهدا و دستاوردهای خون شهیدان غافل شد.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات لرستان با بیان اینکه شهداي انقلاب با ايمان، اخلاص و با شهامت و شهادت جان خويش را نثار اسلام کردند، ادامه داد: شهدا و ایثارگران به امام زمان و نايب بر حقش حضرت امام خامنه اي اعلام کردند تا پاي جان آماده دفاع از آرمان حضرت امام خميني(ره) هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا با الگو گیری از مکتب عاشورایی امام حسین(ع) وفاداري خويش را به قيام امام حسين(ع) و ياران با وفايش ادا کردند و امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم.

سپهوند با گرامی داشت سالروز تأسیس شورای نگهبان عنوان داشت: اگر شوراي نگهبان در قانون اساسي جمهوري اسلامي پيش بيني نمي شد، نظام اسلامي ما از ارزش هاي انقلاب اسلامي و حضرت امام(ره) امروز فاصله گرفته بود و پوسته اي از نظام اسلامي در جمهوري اسلامي ايران می ماند.

وی یادآور شد: مردم و ناظرين با توسل به روح شهدا تداوم انقلاب اسلامي را خواستار شوند و قدردان جانفشاني شهداي انقلاب باشيم./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات