۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۷۱۸۷۵
حجت الاسلام مینایی:

اطاعت از فرامین رهبر انقلاب کلید حل مشکلات است

امام جمعه شهر مهاجران گفت: جایگاه بی بدیل و اثرگذاری رهبر انقلاب در آحاد ملت بسیار عمیق است و اگر همراهی و ولایت مداری و اطاعت مردم و هم چنین مسؤولان در کنار هم اتفاق افتد، یقینا مشکلات موجود به راحتی حل خواهد شد.
حجت الاسلام مینایی مسابقه کتابخوانی با موضوع ولایت فقیه

حجت الاسلام مهدی مینایی امام جمعه مهاجران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با تاکید بر هوشمندی مقام معظم رهبری در برخورد با حوادث گفت: وجود ویژگی های خاص علمی و معنوی و درایت امام خامنه ای، نشان از جهان بینی و علم ایشان نسبت مسائل مختلف است.

وی افزود: به اذعان دوست و دشمن چه قبل از انقلاب وچه بعداز انقلاب، هوشمندی، بصیرت و دقت نظر ایشان زبان زد خاص و عام است و کمتر رهبری را می توان با این خصوصیات درجهان نام برد.

حجت الاسلام مینایی رهنمود های مقام معظم رهبری را چراغ راهی برای همه مردم و مسؤولان دانست و بیان داشت: به تجربه ثابت شده است که در این 40 سال به خصوص در دوران رهبری ایشان هر گاه به فرامین حضرت آقا عمل شده است هیچ گاه گزندی به کشور و مردم نرسیده است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در مسائل مختلف با روشنگری در زمینه توطئه دشمنان و ارائه راهکارهای به موقع برای مقابله با دسیسه های دشمن، در مواجهه با حوادث مختلف، ملت و جامعه را توانسته است به سلامت از بحران های ایجاد شده عبور دهد.

امام جمعه مهاجران اثر گذاری امام خامنه ای را بسیار عمیق عنوان کرد و گفت: جایگاه بی بدیل و اثرگذاری ایشان در آحاد ملت بسیار عمیق می باشد و اگر همراهی و ولایت مداری و اطاعت مردم و هم چنین مسؤولان در کنار هم اتفاق افتد، یقینا مشکلات موجود به راحتی حل خواهد شد.

حجت الاسلام مینایی تقوا را مهمترین شاخصه امام خامنه ای نام برد و اظهار کرد: به نظر بنده مهمترین ویژگی حضرت آقا تقوای الهی ایشان است که با گذشت چند دهه از انقلاب هنوز هم به عنوان الگوی کاملی برای همگان معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: در سایه تقوای الهی است که می توان بر مردم این چنین هوشمندانه و منحصر به فرد رهبری کرد و تک تک نقشه های شوم دشمنان که شبانه روز در حال برنامه ریزی هستند را نقش بر آب کرد./979/ت303/ب1

ارسال نظرات