۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۷۱۸۹۲
حجت الاسلام اوتارخانی:

مردم ولایی ایران هرگز تسلیم خواسته‌های آمریکا نمی‌شوند

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با بیان اینکه مردم ایران تا زمانی که بر مصیبت امام حسین(ع) اشک می‌ریزند هرگز دست از ولایت بر نمی‌دارند که تسلیم آمریکا شوند، گفت: شرط توحیدی شدن ولایت پذیری است.
اوتارخانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید اوتارخانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، شب گذشته در مراسم روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان که در امامزاده هادی(ع) و بی‌بی زینب خاتون(س) برگزار شد، گفت: زمانی که کجاوه امام رضا(ع) از شهر نیشابور عبور می‌کرد و مردم متوجه این موضوع شدند به سرعت خود را به ایشان رساندند تا امام را زیارت کنند.

وی افزود: در این هنگام مردم از امام خواستند حدیثی را از جدبزرگوارشان رسول خدا نقل کنند و حضرت فرمودند: کَلِمَةُ لا إلهَ إلّا اللّهُ حِصنی فَمَن دَخَلَ حِصنی اَمِنَ مِن عَذابی بِشُروطِها وَ أنَا مِن شُروطِها، هر کس در داخل توحید شود از آسیب‌ها در امان می‌ماند و این داخل شدن شروطی دارد که آن شروط پذیرش ولایت ما اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام اوتارخانی با بیان اینکه شرط ورود به توحید پذیرش ولایت اهل بیت(ع) است، ابراز کرد: توحید بدون ولایت امکان پذیر نیست. توحید زمانی در زندگی انسان جاری می‌شود که انسان در همه مراحل زندگی کسب رضایت را ملاک قرار دهد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ادامه داد: زمانی زندگی توحیدی در یک جامعه معنای حقیقی پیدا می‌کند که سیاست، فرهنگ و اقتصاد آن جامعه ما بر مبنای توحید شکل گرفته باشد و تنها دستور خداوند در آن جامعه اجرا شود؛ بنابراین در جامعه‌ای که امیرمومنان علی(ع) بر مسند خلافت تکیه نزند حکومت آن جامعه نمی‌تواند توحیدی باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از امامزادگان در راه خدا به شهادت رسیدند، گفت: مردم ایران ارادت و محبت ویژه‌ای به اهل بیت(ع) دارند و یکی از دلایل ولایی بودن مردم ما وجود همین امامزادگان مقدس در ایران است که نشان از پیوند عمیق ایرانیان با امامزادگان دارد.

حجت الاسلام اوتارخانی ادامه داد: امروز وهابیت خبیث با شبهه افکنی قصد دارد اعتقادات مردم را تخریب کند از این رو امامزادگان را مورد هجمه قرار داده تا اعتقاد مردم نسبت به آن بزرگان مخدوش شود در حالی که نمی‌دانند مردم ولایی ما هرگز به این ذلت تن نخواهند داد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری اضافه کرد: آنان می‌خواهند ریشه دین را نابود کنند اما هرگز نمی‌توانند زیرا ایرانیان هنوز محبت امام حسین(ع) را بر دل دارند بنابراین تا زمانی که ملت ایران بر مظلومیت امام حسین(ع) اشک می‌ریزند هرگز از ولایت دست بر نمی‌دارند که تسلیم آمریکا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سعادت دنیوی و اخروی ما در گرو تبعیت از ولایت اهل بیت(ع) است کسی که از این ولایت خارج شود نتیجه‌اش داعش و منافق شدن است./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات