۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۷۲۲۴۱
عزیزی خبر داد؛

جذب اساتید مشاور در حوزه علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از اعلام فراخوان جذب اساتید مشاور در حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شش استاد مشاور در حوزه علمیه خواهران استان جذب می شود.
طلاب خواهر

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت حضور و فعالیت اساتید مشاور در مدارس علمیه اشاره و بیان کرد: حضور این اساتید در هدایت تحصیلی، اخلاقی و راهنمایی طلاب در زمینه های مختلف ضروری است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در هر یک از مدارس علمیه بنا بر تعداد طلا یک استاد مشاور فعالیت دارد، افزود: در مدارسی که تعداد طلاب کمتر می باشد، از ظرفیت اساتید مشاور دیگر مدارس در این مدارس استفاده می شود.

عزیزی با اشاره به برگزاری دوره تخصصی جذب مشاور عنوان داشت: همزمان با اعلام فراخوان جذب، شش نفر از اساتید مشاور استان در این دوره شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در پایان دوره آزمونی بین شرکت کنندگان برگزار می شود، اظهار داشت: اساتیدی که در این آزمون موفقیت لازم را کسب کنند، به عنوان اساتید مشاور در مدارس علمیه خواهران لرستان مشغول فعالیت می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: خواهران مشاور با بهره مندی از کارگاه ها و دوره های آموزشی پیش از آغاز سال تحصیلی و همچنین در طول سال شیوه های مشاوره نوین و کارآمد را زیر نظر اساتید مشاور حوزه علمیه می گذرانند.

عزیزی خاطرنشان کرد: هدف از فعالیت و حضور اساتید مشاور در مدارس علمیه ارائه مشاوره هایی در زمینه های مختلف و رفع مشکلات اخلاقی، روحی و روانی طلاب بوده تا آنان بتوانند به دور از هرگونه فکر و مشکلی به تحصیل بپردازند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات