۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۷۲۳۳۸
همزمان با سالروز میلاد امام رضا صورت گرفت؛

حضور خادمان حرم رضوی در مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد

مراسم جشن میلاد سالروز امام رضا(ع)، پیش از ظهر امروز با حضور خادمان رضوی، در مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد برگزار شد.
خادمان رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم جشن میلاد سالروز امام رضا(ع)، پیش از ظهر امروز با حضور خادمان رضوی، در مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم نورانی که طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد حضور داشتند، پرچم آستان قدس رضوی از سوی خادمان به عنوان تبرک در بین طلاب قرار گرفت تا شمیم عطر رضوی حال و هوای مراسم را معطر کند.

حجت الاسلام بابایی از همراهان کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم با اشاره به اینکه باید بکوشیم سبک زندگی رضوی در جامعه فراگیر و نهادینه شود، اظهار کرد: تنها نسخه شفابخش مشکلات امروز کشور، حرکت در مسیر سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و الگوگیری از اهل بیت(ع) است.

وی نقش حوزه های علمیه در ترویج سبک زندگی رضوی در بین افراد جامعه را غیرقابل انکار دانست و گفت: باید بکوشیم ارزش های دینی همچنان در جامعه زنده و پویا باشند که در این بین حوزه های علمیه نقشی اساسی دارند.

حجت الاسلام بابایی در ادامه به روایتی از هشتمین اختر سپهر امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: برای قرار گرفتن افراد، خانواده، سازمان و اجتماع در اوج معنویت باید به دعا که سلاح انبیاء است مجهز باشیم.

وی، نقش دعا در هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و اظهار کرد: کافی است با توجه به خدا بتوانیم کار بزرگ انجام دهیم، کار بزرگ ما مقدمه سازی برای رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر(عج) است.

ذکر توسل به ساحت مقدس حضرت امام رضا علیه السلام توسط یکی از مداحان آستان قدس رضوی و اهتزاز پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام، اهدای نشان رضوی به تعدادی از طلاب نمونه، از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود./9457//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات