۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۷۲۸۹۲
وزیر اطلاعات:

امروز زمان وحدت و همدلی برای مقابله با دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین علوی با تأکید بر این‌که امروز زمان وحدت و همدلی برای مقابله با دشمنان است، گفت: عزت ملی در سایه وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان حاصل می شود.
حجت الاسلام علوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی در تبریز با تأکید بر این‌که امروز زمان وحدت و همدلی برای مقابله با دشمنان است، اظهار داشت: عزت ملی در سایه وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان حاصل می شود.

وی با بیان این‌که اختلاف و تفرقه در کشور آرزوی دشمنان برای پیشبرد اهداف است، خاطرنشان کرد: از رهگذر اختلاف و تفرقه؛ عزت نصیب هیچ ملتی نشده و این وحدت است که باعث قوت آحاد مختلف کشور می شود، اگر بخواهیم از این گردنه ها با موفقیت عبور کنیم باید دست به دست هم بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با تأکید بر این‌که جامعه برای حرکت نیاز به امنیت دارد و امنیت جز با وحدت و یکپارچگی محقق نمی شود، افزود: امروز باید با آرامش، عقلانیت و تفکر برای حل مسائل راهکار پیدا کنیم و به دشمن بفهمانیم که خدمتگزاران ملت با مقاومت و ایستادگی اراده خود را اعمال خواهند کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به این‌که راهکارهای هوشمندانه و تحمل سختی ها موجب تحمیل اراده خود بر دشمنان خواهد بود، تصریح کرد: ملت ایران شرایط سخت‌تر از امروز را نیز در دوران دفاع مقدس تجربه کرده‌اند، اگر ملت وحدت و یکدلی مشاهده کنند قطعا شرایط سخت اقتصادی کنونی را نیز تحمل می کنند.

وی با تأکید بر این‌که عزت را در گرو همدلی است، افزود: وحدت مایه قدرت است، اگر بخواهیم از گردنه ها با موفقیت عبور کنیم، لازمه آن با هم بودن است و در صورتی می توانیم راهکارهای عبور از بحران را اثرگذار کنیم که وحدت داشته باشیم؛ مسوولان باید با وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف انقلاب نقش‌آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: نتیجه همکاری میان مسؤولان آذربایجان شرقی، امنیت بالای استان است که باید دانست تنها با خدمت خستگی‌ناپذیر به مردم، مشکلات از دوش آنان برداشته شود.

وزیر اطلاعات ادامه داد: امروز مردم ایران با مشاهده ناامنی های منطقه، قدر امنیت حاکم بر کشور را که حاصل خون شهدا، مجاهدت نیروهای نظامی و امنیتی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است، را می دانند، به یقین امنیت زیربنای توسعه در تمامی عرصه ها شناخته می شود./935/پ203/ب1

ارسال نظرات