۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۷۲۹۳۵
حجت الاسلام مولازاده:

رهبر معظم انقلاب محور وحدت جامعه هستند

امام جمعه رزن گفت: مقام معظم رهبری با ایمان و تقوای خود توانسته اند با نگاه داشتن همه نیروی های انقلابی در کنار هم وحدت را در جامعه حاکم کنند.
مولازاده

حجت الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده امام جمعه رزن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان مقام معظم رهبری را دارای شخصیتی جامع عنوان کرد و گفت: شخصیت حضرت آقا نه تنها برای حوزه و دانشگاه بلکه برای همه شخصیت های سیاسی جهان شناخته شده است.

وی به ناتوانی دشمنان در مقابل رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان امریکایی بارها به این نکته اشاره کرده اند که مقام معظم رهبری با یک سخنرانی یک ساعته خود همه نقشه های چند ماه دشمنان را نقش بر آب می کنند.

امام جمعه رزن تاکید کرد: این قابلیت و قدرت بسیار بالایی است که ایشان توانسته اند تمام قدرت های سیاسی جهان را با بیانات و دستور العمل های خود خوار و ذلیل کنند.

وی با بیان این که نحوه مدیریت مقام معظم رهبری بسیار مقتدرانه است تصریح کرد: همه کشور هایی که با نظام مقدس اسلامی دشمن می باشند و هر روز مشغول طراحی توطئه علیه ملت ایران هستند با این وجود نتوانسته اند گزندی به انقلاب اسلامی وارد کنند.

حجت الاسلام مولازاده افزود: به حمدالله با رهبری و درایت ایشان امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که همانند خاری در چشمان دشمنان اسلام است.

وی تصریح کرد: مدیریت مملکت ان هم در شرایط فعلی واقعا کار بسیار سختی است که مقام معظم رهبری از عهده آن به خوبی بر آمده است  و ما مدیون درایت ایشان هستیم.

امام جمعه رزن به مشکلات اقتصادی موجود پرداخت و گفت: البته مشکلات اقتصادی وجود دارد و مردم تحت فشار هستند و حضرت آقا غصه زیادی برای این موضوع می خورند و دولت مردان باید فکر اساسی برای برون رفت از این مشکل کنند.

وی رهبری را محور وحدت جامعه دانست و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری با ایمان و تقوای خود توانسته اند با نگاه داشتن همه نیروی های انقلابی در کنار هم وحدت خوبی را در جامعه حاکم کنند./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات