۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۷۳۰۲۸
یوسف نژاد:

اگر مردم از مشکلات مطلع باشند به مسؤولان کمک کنند

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی بزرگترین ضعف دولت را عدم ارتباط با مردم و نمایندگان آنها در خانه ملت دانست و تأکید کرد: اگر مردم از مشکلات مطلع باشند به مسؤولان کمک کنند.
یوسف نژاد

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره روند طرح سوال از رییس‌جمهور در یک ماه آتی، گفت: بهتر بود پیش از آنکه موضوع طرح سوال از حجت الاسلام روحانی مطرح شود، شخص رییس‌جمهور با درخواست خود به دیدار وکلای ملت می‌آمد و در محضر مردم با آنها سخن می‌گفت.

وی اضافه کرد: امروز فاصله بین مسؤولان دولتی و مردم بسیار زیاد شده است. واقعیت امر این است که باید از سرمایه اجتماعی همواره بهره برد، قطعا اگر مردم از مسائل و مشکلات مطلع باشند می‌توانند به کارگزارن کمک کنند.

یوسف نژاد با اشاره به فرصت یکماهه حضور رییس جمهور در پارلمان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان ملت بیان داشت: بنده معتقد هستم رییس جمهور در همین یکماه خارج از برنامه طرح سوال به پارلمان مراجعه کند و با مردم به صورت مستقیم و علنی به صحبت بپردازد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از راه‌های مختلف به رییس‌جمهور اعلام کردیم که نباید بین خود و نمایندگان ملت فاصله بیاندازد. مجلس خانه ملت است و رییس جمهور نیز در صحن پارلمان می‌تواند به طرح مسائل بپردازد. باید توجه داشته باشیم که شخص رییس‌جمهور نیز یک سابقه پارلمانی دارد و از توقع می‌رود با خانه ملت ارتباط برقرار کند.

عضو هیأت رییسه پارلمان در پایان با اشاره به ضعف ارتباط دولت و نظام ادرای کشور با مردم اظهار داشت: مردم از سیاست‌ها، برنامه‌ها و ایده‌های دولت مطلع نیستند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دولت مدعی است با مردم ارتباط مستقیم دارد./
۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات