۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۵۷۳۱۰۶
امام جمعه موقت كاشان:

در تشخيض توطئه هاي دشمن دچار اشتباه نشويم

امام جمعه موقت كاشان با اشاره به اينكه نسبت دادن مشكلات به رهبري حرف دشمن است تا افكار عمومي را از دشمن اصلي منحرف و به سوي دیگری معطوف كند، گفت: در چنين شرايطي بايد مراقب بود تا در تشخيص دشمن و توطئه هاي دشمن دچار اشتباه نشويم.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار چهارشنبه شب در ديدار با خانواده شهيد قاسم زاده به راهكارهاي شكست ناپذيري جبهه حق اشاره كرد و گفت: خداوند در قرآن مي فرمايد، ‹‹إِن تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا يَضُرُّكُمْ كَيْدُهُمْ شَيْئًا›› اگر مسلمانان تقوا و استقامت داشته باشند از توطئه هاي دشمن در امان خواهيد بود هيچگاه از دشمن شكست نخواهيد خورد.

وي بر دشمن شناسي و توطئه شناسي جبهه حق تأكيد كرد و افزود: ملت بايد هوشيار باشد تا ضمن شناخت از دشمن از توطئه هاي دشمن نيز آگاه باشند و راه هاي توطئه هاي مقابله با توطئه هاي دشمن را نيز بشناسد.

حجت الاسلام اسلامي تبار گفت: بايد از طرح و برنامه هاي دشمن آگاه بود تا از ضربه زدن دشمن به اقتصاد و شريان هاي حياتي كشور جلوگيري كرد در غير اين صورت دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

امام جمعه موقت كاشان جلوگيري از رسيدن انقلاب اسلامي به چهل سالگي و عدم ورود انقلاب اسلامي به دهه پنجم عمر با بركت خودش را يكي از توطئه امروز دشمن دانست و اظهار داشت: امروز دشمن به شدت به دنبال اين است كه از برگزاري جشن چهل سالگي انقلاب اسلامي جلوگيري كند.

حجت الاسلام اسلامي تبار يادآور شد: دشمن در جنگ اقتصادي خود با جمهوري اسلامي ايران از طريق دامن زدن به مشكلات اقتصادي از خارج كشور با كمك ايادي خودش در داخل كشور دنبال نارضايتي از نظام و كشانيدن مردم به كف خيايان ها است.

وي نقش برخي از سرمايه داران طماع داخلي به همراه ضعف مديريتي داخل كشور را در دامن زدن به مشكلات اقتصادي كشور با هدف پيروزي دشمن در جنگ اقتصادي با ايران را انكار ناپذير خواند.

امام جمعه موقت كاشان گفت: دشمن در جنگ اقتصادي خود با انقلاب اسلامي ايران به دنبال انحراف افكار عمومي از دشمن اصلي به عنوان عامل همه مشكلات اقتصادي و مقصر جلوه دادن رهبري و جدا كردن ملت از رهبري است.

حجت الاسلام اسلامي تبار ابراز کرد: در چنين شرايطي كه دشمن رهبري و ستون انقلاب اسلامي را هدف قرار داده است، داشتن بصيرت نقش مهمي در انتخاب مسير و خنثي كردن توطئه هاي دشمن دارد.

وي با اشاره به اينكه نسبت دادن مشكلات به رهبري حرف دشمن است تا افكار عمومي را از دشمن اصلي منحرف و به سوي رهبري معطوف كند، گفت: در چنين شرايطي بايد مراقب بود تا در تشخيص دشمن و توطئه هاي دشمن دچار اشتباه نشويم./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات