۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۷۳۲۶۰
امام جمعه موقت بجنورد:

دولت وزیران و مدیران نالایق را تغییر دهد

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به پنج مطالبه اصلی مردم از دولتمردان و مسؤولان کشور برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود، گفت: یکی از خواسته‌های به‌حق مردم از دولت این است که هرچه سریع‌تر وزیران و مدیران نالایق را تغییر دهد.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، به مشکلات اقتصادی و خواسته‌های مردم از مسؤولان پرداخت و اظهار داشت: مردم درزمینهٔ مشکلات اقتصادی موجود در کشور از مسؤولان پنج خواسته و مطالبه اصلی دارند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و انسداد گلوگاه‌های فساد و برخورد قاطع و قانونی و مفسدان اقتصادی مهم‌ترین و نخستین خواسته مردم از مسؤولان است، اضافه کرد: دولت باید همه گلوگاه‌هایی که افراد فرصت‌طلب و سودجو با استفاده از آن‌ها فساد می‌کنند را مسدود کند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: دولت باید محکم و قاطع همه گلوگاه‌های فساد در مراکزی چون بانک‌ها، گمرک، بندرها، مناطق آزاد، مراکز ثبت سفارش و تخصیص ارز به مردم را ببندد.

وی اضافه کرد: همچنین ضروری است دولت تمام افرادی که اقدام به خرید سکه به تعداد بسیار زیاد کرده‌اند را شناسایی کند تا مانع از ایجاد فساد اقتصادی بیشتری شود.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی اظهار کرد: افزون بر این مردم انتظار دارند دولت مدیران ناشایست و ناتوان را تغییر داده و نیروهای انقلابی، توانمند و متخصص را جایگزین آن‌ها کند؛ زیرا در چنین شرایطی فعالیت وزیر و مدیری که تاکنون کارنامه مناسبی نداشته به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی افزود: افزایش هماهنگی در تیم اقتصادی دولت و بهره‌گیری از فرماندهی مقدر و توانمند درزمینهٔ اقتصادی از دیگر خواسته‌های مردم است تا با اتخاذ سیاست‌های مناسب اقتصادی چالش ایجادشده درزمینهٔ سکه، ارز، بانک‌ها و غیره مرتفع شوند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی ادامه داد: همچنین مردم از دولتمردان انتظار دارند به جای چشم امید داشتن به مذاکرات به سرمایه‌های عظیم داخلی و توان و توانمندی بومی تکیه کرده و با استفاده از آینه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات موجود فعالیت کنند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات