۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۷۳۵۵۳
عالم اهل سنت خراسان شمالی:

ملت و قوای سه‌گانه با اتحاد می‌توانند بر مشکلات فعلی فائق آیند

عالم اهل سنت خراسان شمالی با بیان اینکه اتحاد بین ملت و قوای سه‌گانه حلال مشکلات فعلی کشور است، گفت: ملت و قوای سه‌گانه با اتحاد می‌توانند بر مشکلات فعلی فائق آیند.
آخوند کمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آخوند گلدی کمالی، عالم اهل سنت خراسان شمالی، امروز در نشست شورای اداری راز و جرگلان، اتحاد بین قوا و ملت را در این برهه از زمان بسیار مهم دانست و بر شکر نعمت‌هایی که خداوند به جامعه اسلامی داده از جمله امنیت کشور تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اتحاد بین ملت و قوای سه‌گانه حلال مشکلات فعلی کشور است، گفت: ملت و قوای سه‌گانه با اتحاد می‌توانند بر مشکلات فعلی فائق آیند.

حمید قربانی جم، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی هم در این نشست، رسانه را موتور محرک جامعه برشمرد و گفت: ارتقای تراز شبکه استانی، معرفی چهره ناشناخته استان و حضور دوربین و میکروفون صداوسیما در تمام استان سه اولویت رسانه استانی است.

وی گفت: هم‌اکنون پوشش رادیو و تلویزیونی دیجیتال در این شهرستان 63 ونیم درصد است؛ اما در تلاش هستیم این پوشش را در شهرستان کامل کنیم.

قربانی جم افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده با استانداری، در هر نقطه‌ای که مکان مناسب برای استقرار تجهیزات دستگاه دیجیتال تأسیس شود سیستم دیجیتال راه‌اندازی خواهد شد.

قربانی جم همچنین با اشاره به تلاش برای معرفی 22 خبرنگار در 22 شهر استان گفت: از این پس دوربین‌های صداوسیما در همه نقاط استان حضور خواهند یافت.

زارعی، فرماندار راز و جرگلان هم در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های رسانه، معرفی انتقادها و خواست مردم را در این بخش بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: مبلغ قابل‌توجهی سال قبل و امسال برای توسعه پوشش دیجیتال در شهرستان اختصاص یافت؛ اما برای پیشرفت آن نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات