۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۷۳۸۹۲
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری و خبرنگار خبرگزاری رسا

فرماندار ویژه شهرستان ری به مناسبت روز خبرنگار با اهدای لوح از زحمات و تلاش‌های‌ خبرنگاران و فعالان عرصه خبر این شهرستان تقدیر به عمل آورد.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر پیش از ظهر امروز  در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

در این مراسم هدایت الله جمالی پور، فرماندار ویژه شهرری و معاون استاندار استان تهران، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران گفت: خبرنگاران قلم‌هایی هستند که باید حقیقت را بنویسند و به جامعه آگاهی دهند.

وی افزود: رسانه‌ها با قلم خود می‌توانند، نقش مؤثری در اصلاح امور جامعه ایفا کنند و مانع گسترش اختلاف و تفرقه در درون حاکمیت نظام  باشند.

جمالی‌پور با بیان اینکه خبرنگار نباید در جامعه و انعکاس خبر محدود شود، ابراز کرد: خبرنگار باید امانت دار بوده و برای خدا قلم بزند چنین خبرنگار متعهدی جامعه را از گمراهی نجات و سعادت را برای آن جامعه تضمین می‌کند.

فرماندار ویژه شهرری با تاکید بر اینکه قلم نزد خداوند بسیار مقدس است، اظهار داشت: با قلم می‌توان جامعه را هدایت کرد از این رو خبرنگاران برای حفظ منافع جامعه و صیانت از دین باید حر باشند و با صبر و شکیبایی در برابر بی عدالتی، تباهی و فساد قلمی برنده داشته باشند.

معاون استاندار استان تهران با تاکید براینکه خبرنگاران سرمایه‌های کشور هستند، گفت: ما باید از ظرفیت خبرنگاران برای عبور از بحران‌ها و مشکلات کشور استفاده کنیم تا از این طریق اخلاق مداری و رافت اجتماعی را در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید مدافع ارزش‌های دینی و انقلابی باشند، عنوان کرد: امروز همه هم و غم دشمنان آن است تا مردم را از انقلاب زده کنند و به انقلاب ضربه بزنند از این رو خبرنگاران باید با قلم خود از ارزش‌های انقلاب صیانت کنند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، فرماندار ویژه شهرری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از همه خبرنگاران تجلیل به عمل آورد همچنین از خبرنگار خبرگزاری رسا، نسبت به زحمات بی شائبه و خالصانه‌اش تقدیر کرد./813/پ203/ب1

ارسال نظرات