۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۷۴۵۰۵
امام جمعه موقت بجنورد:

مذاکره با آمریکا راه‌حل مشکلات موجود در کشور نیست

امام جمعه موقت بجنورد گفت: در شرایط فعلی کشور مذاکره و توافق و یا حتی تسلیم در برابر آمریکا نمی‌تواند چاره حل مشکلات فعلی موجود در کشور باشد حال بماند که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان به امضا و توافق رییس جمهور آمریکا اعتماد و اطمینان داشت.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسؤولان، با اشاره به سخنان شایسته رییس جمهور در برابر اظهارات ترامپ، اظهار کرد: مواضع رییس جمهور به هنگام و به‌جا بود.

وی با اشاره به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با مقام‌های جمهوری اسلامی، افزود: امروز همه در ایران اسلامی می‌دانند که مذاکره و توافق و یا حتی تسلیم در برابر آمریکا نمی‌تواند چاره حل مشکلات فعلی موجود در کشور باشد حال بماند که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان به امضا و توافق رییس جمهور آمریکا اعتماد و اطمینان داشت.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با بیان اینکه بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور ریشه داخلی دارد، تصریح کرد: مردم در مسائل اقتصادی و مالی مطالبات به حقی از دولت دارند که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مردم انتظار دارند مسئولان دولتی گلوگاه‌های فساد را ببندند و از سوی دیگر مسؤولان قضایی هم با قاطعیت و سرعت با مفسدان اقتصادی و اخلالگران بازار ارز و سکه برخورد کنند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با اشاره به رسالت توأم دولت و قوه قضاییه برای جلوگیری از فساد و برخورد قاطع با مفسدان، گفت: مردم انتظار دارند دولت و دستگاه قضایی گلوگاه‌های فساد را بسته و مانع از تداوم وضعیت فعلی اقتصادی در کشور شوند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات