۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۷۴۵۵۹
امام جمعه تیتکانلو:

مبارزه با فساد باید عامل تقویت وحدت و هم ­افزایی قوای کشور باشد

امام جمعه تیتکانلو با بیان اینکه مبارزه با فساد و ریشه های آن یکی از آرمان های انقلاب بود، گفت: باید مبارزه با فساد عاملی برای تقویت وحدت و هم ­افزایی قوای کشور باشد.
حجت الاسلام نادعلی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین نادعلی زاده، امام جمعه تیتکانلو، امروز در نشست با مسؤولان این بخش، با گرامیداشت در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: قیام برای عبور از فساد پهلوی، مبارزه با ریشه های فساد و مبارزه با فساد از مهم ترین آرمان های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام ناعلی زاده با بیان این که 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است و  این آرمان ها باید بازخوانی شوند چرا که مطالبات  مردم هم، همین آرمان ها است، تصریح کرد: مبارزه با فساد باید عاملی برای وحدت باشد نه اختلاف دستگاه ها و قوا.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز مقاومت و سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه لبنان با رژيم صهيونيستي، گفت: در جنگ ۳۳ روزه اسرائیل و حزب الله، کاری که مقاومت اسلامی انجام داد این بود که تمام معادلات منطقه ای را بر هم زد؛ به همین دلیل امروزه حزب الله لبنان الگوی بزرگ در خاورمیانه است.

حجت الاسلام نادعلی زاده در ادامه با اشاره به اهمیت کار فرهنگی، اظهار کرد: پیام بزرگ ائمه ما برای امروز کار فرهنگی است.

وی افزود: اگر فعالیت فرهنگی مناسبی داشته باشیم، فرهنگ درست و صحیح در بسیاری از جوانب زندگی ما خود را نشان داده و بخش اعظمی از مشکلات اجتماعی ما مرتفع می شود./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات