۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۷۵۹۱۶
آیت الله علوی گرگانی:

خدمت صادقانه مسؤولان سبب دلگرمی مردم به نظام می شود

حضرت آ‌یت الله علوی گرگانی گفت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای بیان عملکرد و دستاوردهای دولت و نظام است که موجب دلگرمی بیشتر مردم به نظام و دولت می‌شود.
دیدار حجت السلام والمسلمین  شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مراجع تقلید

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای بیان عملکرد و دستاوردهای دولت و نظام است که موجب دلگرمی بیشتر مردم به نظام و دولت می‌شود.

وی با اشاره به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت رسانی به ایثارگران گفت: مسئله جنگ گرچه به خودی خود دارای مشکلاتی است اما مهم‌تر از آن مسائل پشت صحنه جنگ و پس از جنگ است؛  اما باید وجود داشته باشد و ارتقاء پیدا کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه دولت نباید در بحث ارائه خدمت به ایثارگران تنها بماند و همه نهادها و دستگاه‌ها باید به کمک دولت بیایند، گفت: سیاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار ارائه خدمت به جامعه ایثارگری باید بیرون آوردن آنان از حالت مصرف کننده و وارد کردنشان به چرخه کار و تولید باشد و خوشبختانه بنیاد در این زمینه تا حدودی موفق بوده است.

وی با تمجید از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: بدانید که خدمات شما دارای اجر و ثواب است و خداوند به شما کمک می‌کند، چنانکه در گذشته نیز چنین بوده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اخیر کشور به ویژه در حوزه اقتصاد گفت: به امید خدا از این مشکلات عبور می‌کنیم و در آینده پیروزی نصیب انقلاب اسلامی خواهد شد.

ارسال نظرات