۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۷۵۹۲۵
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:

۳ میلیون و سیصد هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد که سه میلیون و سیصد هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بنیاد شهید، رهنمودهای مراجع تقلید و علما را سرمایه ای ارزشمند دانست.

وی با بیان این که سه میلیون و سیصد هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، ابراز داشت: آمار شهدای ما 230 هزار شهید است، 562 هزار جانباز و بیش از 40 هزار آزاده داریم.

وی اشتغال و درمان را از اولویت های بنیاد شهید دانست و گفت: با فعالیت های صورت گرفته نرخ بیکاری در جامعه هدف بنیاد را به چهار درصد رسانده ایم، در موضوع درمان با توجه به افزایش سن والدین شهدا و وضعیت جانبازان، ما دچار مشکلاتی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان این که نتوانسته ایم حق شهدا و خانواده های آنان را ادا کنیم، گفت: ما به واقع مدیون شهدا و خانواده این عزیزان هستیم و تلاش می کنیم مشکلات این عزیزان را کم کنیم.

نماینده ولی فقیه و رییسبنیاد شهید با بیان این که به دعای خیر مراجع سخت محتاج هستیم، اظهار داشت: امیدواریم با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مراجع بتوانیم خادم خوبی برای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران داشته باشیم.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان سلام رییس جمهور را به محضر حضرت آیت الله مکارم شیرازی ابلاغ کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات