۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۵۷۶۱۳۶
آیت الله موسوی جزایری:

توسل به امام علی گره گشای همه مشکلات است

امام جمعه اهواز بیان اینکه توسل به امام علی(ع) گره گشای همه مشکلات است، گفت: به مقتضای اعلمیت، علی باید وصی رسول خدا باشد؛ چرا که از همه عالم تر بود.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز، در آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های استان خوزستان در مسجد اعظم اهواز اظهار داشت: امسال که آغاز سال تحصیلی هم زمان با عیدغدیر است، ان شاءالله امواج علوم و دریای فضل و فضیلت بر طلاب سرازیر شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت الگوپذیری گفت: الگوی علم، حضرت علی(ع) است؛ پس ما در راه تحصیل علم به آن حضرت متوسل می شویم.

امام جمعه اهواز بیان اینکه توسل به امام علی(ع) گره گشای همه مشکلات است، افزود: به مقتضای اعلمیت، علی باید وصی رسول خدا باشد و حدیث «انا مدینه العلم و علی بابها» مصداقی بر آن است ضمن اینکه فردوسی نیز حدیث مذکور را به شعر در آورده است.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه دعای علمای اسلام بهره مندی از دریای علم علی(ع) به اندازه یک قطره است، خاطرنشان کرد: مولای متقیان تنها کسی بود که در برابر هر پرسشی، پاسخی داشت؛ سؤال و جواب ها، خطبه ها و قضاوت هایشان محیرالعقول است.

آیت الله موسوی جزایری گفت: متأسف هستیم که جمع زیادی از مسلمانان گول خورده و از ولایت علی(ع) دور هستند حال آنکه عاقبت بخیری در دنیا و آخرت در گرو پیروی از راه علی(ع) است./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات