۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۷۶۲۷۴
خطیب جمعه ساری:

سرانجام مذاکره با ‌آمریکا تنها ذلت و بدبختی است

خطیب جمعه ساری با تأکید براین که آنهایی که اصرار به مذاکره با آمریکا دارند بدانند که سرانجام این مذاکره تنها ذلت و بدبختی است، گفت: امروز رمز پیروزی ملت ایران در برابر زورگویی های آمریکا ایستادگی و مقاومت است.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، خطیب جمعه ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: امروز کشورمان در سایه سار ولایت و امامت به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که دشمنان سال ها است که تلاش می کنند ولایت را در جامعه اسلامی تضعیف کنند، افزود: اما با هوشیاری مردم و روحانیت جایگاه ولایت هر روز در جامعه اسلامی بیشتر تقویت می شود.

امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود به مسأله برجام و وعده های کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: نباید دل به وعده های کشورهای اروپایی ببندیم.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که مذاکره با آمریکا هیچ وقت به صلاح ملت ایران نیست، خاطرنشان کرد: آمریکا کشوری ظالم و زورگو است که به هیچ قرارداد بین المللی پایبند نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آنهایی که اصرار به مذاکره با آمریکا دارند بدانند که سرانجام این مذاکره تنها ذلت و بدبختی است، تصریح کرد: امروز رمز پیروزی ملت ایران در برابر زورگویی های آمریکا ایستادگی و مقاومت است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که ملت ایران در چهار دهه اخیر با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاده اند، خاطرنشان کرد: این ملت نشان دادند که هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهند شد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که باید با بهره گیری از فرهنگ عاشورا و غدیر در برابر دشمنی های نظام سلطه ایستادگی کنیم، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران پیشرفت های خود را مرهون بهره گیری از این فرهنگ های ارزشمند هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و با بیان این که امروز مهم ترین مطالبه مردم از دولتمردان رفع این مشکلات است، خاطرنشان کرد: مسؤولان با تعامل و ارتباط نزدیک با مردم این مشکلات را به خوبی درک کنند تا در جهت رفع این مشکلات گامی مثبت بردارند.

امام جمعه موقت ساری از مردم به عنوان ولی نعمت این کشور یاد کرد و با بیان این که امام راحل و مقام معظم رهبری همواره نسبت به امور مردم دغدغه داشته و دارند، بیان داشت: در سال های اخیر رهبری در همه دیدارهای خود نسبت به رفع مشکلات اقتصادی از سوی مسؤولان تذکر دادند.

حجت الاسلام قاسمی با تأکید براین که همه توان و دغدغه مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی باید در جهت بهبود وضع اقتصادی مردم باشد، خاطرنشان کرد: نباید در کشوری همانند ایران اسلامی با این سطح از امکانات و منافع مردم دچار مشکلات اقتصادی باشند.

وی با اشاره به این که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همه مشکلات و بحران ها را با جان و دل خریدند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند، گفت: امروز وقت آن رسیده که مسؤولان به وعده های خود در برابر این ملت عمل کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نمی توان کشور را با وعده و شعار مدیریت کرد، افزود: خواسته ها و مطالباتی که امروز مردم از مسؤولان دارند کاملاً قانونی و به حق است و وظیفه مسؤولان نیز رفع این مشکلات است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که هیچ چیز در شرایط فعلی کشور خوشحالی و امید ملت ایران نیست، گفت: رضایت مردم موجب رضایت خداوند شده و ما را در ادامه مسیر خدمتگزاری دلگرم می‌کند.

وی با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه خواست و اراده ملت ایران شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: این مردم ثابت کردند که پشتوانه محکمی برابر نظام و انقلاب اسلامی بودند و امروز نیز حامی این کشور هستند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود به حضور رییس جمهور در مجلس و پاسخگویی به سؤالات نمایندگان مجلس اشاره کرد و آن را یک اتفاق خوب دانست و افزود: دشمنان نظام دیدند که رئیس جمهور کشورمان در عین متانت به نمایندگان مردم پاسخ دادند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات