۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۷۶۵۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا:

دشمن با جنگ روانی و تحریم اقتصادی به دنبال تضعیف روحیه مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی و تحریم اقتصادی به دنبال تضعیف روحیه مردم است، گفت: هدف دشمن باید برای مردم تبیین و تحلیل شود.
مختار نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مختار نظری نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، امروز در همایش تخصصی سیاسی فرماندهان و مدیران سیاسی نیروهای مسلح و ائمه جمعه استان تهران با موضوع راهبرد سه قوه در مقابله با مفاسد اقتصادی که در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه بصیرت افزایی است.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی هجمه‌های دشمن نسبت به ایران بسیار افزایش یافته از این رو برای مقابله با این هجمه‌ها باید دو کار مهم انجام شود.

حجت الاسلام نظری یکی از هجمه‌های دشمن را تحریم اقتصادی به همراه ایجاد جنگ روانی بیان کرد و اظهار داشت: تحریم اقتصادی همیشه از اول انقلاب وجود داشته اما این بار این تحریم ها با جنگ روانی همراه است زیرا دشمن می‌داند که ایران قادر است تحریم‌ها را دور بزند از این رو امروز این تحریم‌ها را با جنگ روانی ادغام کرده تا مردم را از پای دربیاورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ما در این شرایط این است که با مردم صحبت کنیم و شرایط سیاسی کشور را برای آنان تبیین و تحلیل کنیم تا در برابر هجمه دشمن تحت تاثیر قرار نگیرند./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات