۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۷۶۹۰۷
در آستانه ماه محرم؛

نشست شورای تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست شورای تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در آستانه ماه محرم با هدف برنامه ریزی جهت اعزام مبلغان دینی در این ایام به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی استان و با حضور اعضا برگزار شد.
شورای تبلیغ چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست شورای تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در آستانه ماه محرم با هدف برنامه ریزی جهت اعزام مبلغان دینی در این ایام به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی استان و با حضور اعضا برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان، مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران، مسؤول ستاد اقامه نماز، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه و رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان برگزار شد، بایدها و نبایدهای امر تبلیغ در استان در آستانه ماه محرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا پیشنهادات خود در این زمینه را ارائه کردند.

حجت الاسلام سید عزیزالله میراحمدی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست به ضرورت برنامه ریزی برای ساماندهی امور مربوط به اعزام مبلغان دینی در ایام تبلیغی خصوصا در ایام دهه نخست محرم اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت ماه محرم خصوصا ایام دهه نخست در راستای نشر معارف دینی در بین جامعه نهایت استفاده را ببریم.

وی هماهنگی و همکاری بین همه دستگاه های تبلیغی استان را لازم و ضروری دانست و افزود: سازمان تبلیغات متولی اعزام مبلغان دینی است؛ سایر دستگاه ها باید در این جهت یاری گر باشند.

حجت الاسلام میراحمدی با بیان اینکه امسال نیز همانند سالهای گذشته هماهنگی های لازم در خصوص اعزام مبلغان و مبلغات دینی در استان در آستانه ماه محرم صورت گرفته است، اظهار کرد: امسال بیش از یک هزار و 100 مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

وی همچنین به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ این استان در آستانه ماه محرم اشاره کرد و ادامه داد: این همایش با همکاری سایر دستگاه ها طبق روال سالهای گذشته به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

گفتنی است در پایان این نشست نیز نماینده هر یک از دستگاه های عضو شورای تبلیغ به بیان مهمترین نیازهای استان در این جهت پرداختند و ساماندهی امر تبلیغ در استان را لازم و ضروری دانستند./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات