۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۷۷۰۷۹
در پایان نامه حوزوی؛

حقوق زوجین پس از طلاق بررسی فقهی می شود

جلسات دفاعیه پایان نامه های «بررسی کارکردهای اجتماعی دین در اندیشه خواجه نصیرالدین و شهید مطهری»، «بررسی مولفه‌های عقل‌گرایی در نهج‌البلاغه» و «بررسی فقهی حقوق زوجین پس از طلاق» در جامعة الزهرا(س) برگزار می شود.
پایان نامه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح ۳ رشته کلام اسلامی با موضوع «بررسی کارکردهای اجتماعی دین در اندیشه خواجه نصیرالدین و شهید مطهری» توسط سرکار خانم حمیده مظاهری سیف برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین پناهی آزاد، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذوقی، داوری این جلسه را به عهده دارد.

این جلسه، روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه ساعت ۸ صبح در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار خواهد شد.

دفاع از پایان‌نامه «بررسی مولفه‌های عقل‌گرایی در نهج‌البلاغه»

جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح ۳ رشته فلسفه اسلامی با موضوع «بررسی مولفه‌های عقل‌گرایی در نهج‌البلاغه» توسط سرکار خانم زکیه صادقیان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نادعلی علی‌نیا، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد فربهی، داوری این جلسه را به عهده دارد.

این جلسه، روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه ساعت ۸ صبح در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار می‌شود.

دفاعیه پایان‌نامه «بررسی فقهی حقوق زوجین پس از طلاق»

همچنین جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح ۳ رشته فقه و اصول با موضوع «بررسی فقهی حقوق زوجین پس از طلاق» توسط سرکار خانم فرشته ایزدی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسن حیدری، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین رحیمیان، داوری این جلسه را به عهده دارد.

این جلسه، روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار خواهد شد./841/پ۲۰۴/ج

ارسال نظرات