۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۷۷۱۸۴
حجت الاسلام اسماعیلی مطرح کرد؛

تحصیل ۱۰۰ طلبه در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه های علمیه گفت: ۱۰۰ طلبه در این شهرستان در مدرسه علمیه برادران در سطح یک و دو در حال تحصیل هستند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی در مدارس علمیه بیان داشت: طلاب باید با شور و نشاط و انگیزه تحصیل خود را آغاز کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به تحصیل طلاب مدرسه علمیه برادران الیگودرز در سطح یک و دو عنوان داشت:‌هم اکنون ۱۰۰ طلبه در پایه های مختلف سطح یک و دو مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی با اشاره به نقش اساتید در رونق علمی و نشاط علمی در مدارس علمیه افزود: رابطه صمیمی بین استاد و شاگرد در ایجاد رونق و نشاط علمی بین طلاب نقش آفرین است و نباید از این مهم غافل شد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز اظهار داشت: برای تقویت رابطه استاد و شاگرد، اساتید باید وقت بیشتری را با طلبه بگذرانند و رابطه پدر و فرزندی را حفظ و تقویت کنند.

وی در ادامه به طلاب توصیه کرد که در راستای موفقیت در امر تحصیل باید همواره تلاش و پشتکار داشته باشند و افزود: استمرار در مطالعه و تمرین لازمه موفقیت علمی طلبه است.

حجت الاسلام اسماعیلی بر تقویت بنیه علمی طلبه تأکید کرد و گفت: طلبه ای که هدف مشخص داشته باشد و سال تحصیلی را با شور و نشاط آغاز کند، برای رسیدن به هدف خود همواره تلاش می کند و پایه های علمی خویش را تقویت می کند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز خاطرنشان کرد: مباحثه از جمله ضروریات برای تقویت پایه علمی طلاب است، احیای سنت مباحثه و اهمیت طلبه به شرکت در این کلاس ها از دیگر رمزهای موفقیت این قشر در فراگیری علوم دینی و حوزوی است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات