۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۷۷۲۳۷

گردهمایی بزرگ هیأت های مذهبی مهاجرین استان قم برگزار شد

گردهمایی بزرگ هیأت های مذهبی مهاجرین استان قم به منظور هماهنگ سازی برنامه های مذهبی در ماه محرم و صفر برگزار شد.
گردهمایی بزرگ هیئت های مذهبی مهاجرین استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی بزرگ هیأت های مذهبی مهاجرین استان قم با حضور مسؤولان استان و هیأت های مذهبی مهاجرین در محل فرهنگسراي جوان برگزار شد.

در این نشست آقای پایان از اداره مهاجرت و گذرنامه، مهدی رمضان پناهی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم و محمد عبادی دبیر کل هیأت علمدار کربلا قم و هیأت همراه حضور داشتند.

محمد عبادی مسؤول دفتر هیئت علمدار کربلا قم در این گردهمایی ضمن قدردانی و تشکر از میزبانی مسئولین استان مخصوصا جناب آقای سرگرد رضا نورعلیئی رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه قم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «مهاجرین را تکریم کنید». و حقیقتا ما نمونه این سخن را امروز در این اجلاس شاهد بودیم.

وی تأکید کرد: تکریم مسؤولان باعث همدلی بیشتر بین مهاجران می شود و ان شاءالله در محرم شاهد همدلی و همیاری بیشتری در بین مهاجرین عزیز و هیئت های مذهبی باشیم.

وی همچنین از همکاری صمیمانه و گرم مسئولین به ویژه آقایان قاسم لو،مسئول فرهنگی اداره اتباع، آقای مبارز مسئول هماهنگی هیأت های مذهبی در اداره اتباع نیز قدردانی کرد و یادآور شد: ماه محرم متعلق به همه مسلمانان و آزادگان عالم است از این رو همه باید برای احیای آن تلاش کنیم.

یادآور می شود، افزون بر مسؤولان نمایندگی وزارت خارجه در استان قم، جمعی از مداحان، روحانیان و مسؤولان هیأت های مذهبی اتباع خارجی مقیم استان قم نیز حضور داشتند.

این جلسات به منظور هماهنگ سازی برنامه های هیأت های مذهبی اتباع خارجه استان قم در ایام محرم الحرام و راه اندازی هیأت های اتباع و همچنین بیان نکات مهم در مورد شیوه برگزاری جلسات از سوی اتباع هر ساله برگزار می شود./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات