۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۷۷۷۱۶
در بیت النور قم؛

مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام عرفان برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان با حضور اساتید، علما، روحانیان، طلاب و عموم مردم در قم برگزار شد.
مراسم تشییع مرحوم حجت الاسلام حسن عرفان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان عصر امروز در بیت النور قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجج اسلام سید حسن مؤمنی، تهرانی، بهجت و مقدمی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین از دیگر حاضران در این مراسم بزرگداشت می توان به اساتید، علما، روحانیان، طلاب و عموم مردم شریف قم اشاره کرد.

حاضران در جلسه برای شادی روح حجت الاسلام والمسلمین عرفان فاتحه قرائت کردند و از خداوند منان مسألت داشتند تا روح ایشان را با سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) محشور کند.

همچنین حجت الاسلام رهنمایی در این جلسه با بیان این که مرحوم عرفان طرح های علمی بزرگی را تحت عنوان طرح جوان و طرح زنان در قرآن کریم ارائه داده بود، عنوان کرد: طرح جوان وقتی در نمایشگاه قرار گرفت، علما و بزرگان حوزه برای بازدید از آن آمدند و آن را مورد تأیید قرار دادند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مرحوم عرفان در بعد اخلاقی شخصیتی کم نظیر بود؛ نمی توانست تحمل کند خودش سیر باشد، اما همسایه اش گرسنگی بکشد؛ ایشان در پایین ترین محله های قم با ساده ترین وضعیت زندگی می کرد.

وی با اشاره به این که مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عرفان به حق اهل اخلاص بود، افزود: ایشان به شدت اهل مناعت طبع بود و خلاصه در یک کلام شاگرد تربیت شده مکتب رسول الله(ص) و امیرمؤمنان(ع) بود؛ ایشان بی کاملاً اعتنا به مقام، شهرت و دنیا بود./841/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات