۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۵۷۹۴۵۸
امام جمعه کرمان:

مسؤولان به دنبال رفع مشکلات مردم باشند

امام جمعه کرمان با بیان این که مسؤولان به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، گفت: پست های کلیدی در جامعه اسلامی باید به دست افرادی باشد که حلال و حرام را بشناسند و مشکلات مردم را حل کنند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت امام علی(ع)، اظهار کرد: انسان تا زمانی که توان دارد با انجام دادن کارهای نیک، می تواند سبب خشنودی خداوند شود.

وی با اشاره به اتفاقاتی که بعد از رحلت پیامبر اکرم‌(ص) در جامعه اسلامی رقم خورد، تاکید کرد: بسترهایی که در جامعه اسلامی با گمراهی به وجود می آید، سبب انتخاب کردن سیاست های غلط حاکمانی است که با غصب کردن و قدرت طلبی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با استناد به سخنی از حضرت علی(ع) مبنی بر این که حکومت روی زمین باید خدایی باشد، تصریح کرد: حاکمان باید در انتخاب مسؤولان دقت داشته باشند، افرادی که کاردان، صادق، امتحان شده، با تقوا و از اصالت خانوادگی باشند، حکومتی دور از خباثت را تشکیل می دهند.

امام جمعه کرمان با تأکید بر این که مسؤولان به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، گفت: پست های کلیدی در جامعه اسلامی باید به دست افرادی باشد که حلال و حرام را خوب بشناسد تا با نگاهی صحیح، مشکلات مردم را از رفع کنند. 

وی با اشاره به حادثه اتوبوس مردم کرمان و تسلیت به خانواده های جانباخته ها، افزود: تربیت بسیار نقش موثری در جامعه اسلامی  دارد، معلم با آگاهی خود می تواند جامعه ای فرهنگی ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایثار رزمندگان ایران اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با توکل بر خداوند، همت والا و بصیرت مردم پیروز شد بنابراین باید انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان معرفی و صادر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به قیام امام حسین(ع)، در پایان گفت: نگاه امام حسین(ع) یک نگاه واقعی دینی بود و حرکت حضرت اباعبداالله(ع) درکربلا یک حرکت بصیرت افزایی و  سیاسی بود./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات