۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۷۹۵۴۶
از سوی مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی صورت گرفت؛

معرفی دستگاه‌های برتر خراسان شمالی در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی دستگاه‌های برتر استان در موضوع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز سال ۹۶ را معرفی کرد.
حجت الاسلام احمدی فر- ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فر، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد اقامه نماز استان، دستگاه‌های برتر اداری استان در موضوع «توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز» در سال ۱۳۹۶ را معرفی کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی هیأت نظارت بر عملکرد اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در گروه علمی و پژوهش٬ به ترتیب ادارات کل بیمه سلامت استان، آموزش و پرورش و آموزش فنی و حرفه‌ای صاحب بیشترین امتیازات شده‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی فر تصریح کرد: در گروه فرهنگی ورزشی صداوسیمای خراسان شمال، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان بیشترین امتیازات را کسب کردند و شایسته تقدیر ویژه شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش گروه مدیریتی قضایی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی، ثبت احوال و اداره کل دادگستری استان صاحب بیشترین امتیازات و شایسته تقدیر شدند.

حجت‌الاسلام احمدی فر اضافه کرد: هم‌چنین در گروه عمرانی و تولیدی شرکت برق، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت ارتباطات زیرساخت امتیازات برتر را کسب کردند.

به گفته وی در گروه اجتماعی رفاهی نیز به ترتیب کمیته امداد استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی بالاترین امتیازات را کسب کردند.

حجت‌الاسلام احمدی فر اظهار کرد: روند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در امر اقامه نماز طی ۱۵ روز و با بررسی دقیق مستندات و ارزیابی‌های میدانی و میزان اجرای توافقنامه‌های فی‌مابین ستاد اقامه نماز و وزارتخانه‌ها انجام و دستگاه‌های برتر معرفی شدند.

وی افزود: اداره ضعیف در برگزاری نماز جماعت اداره کل ورزش و جوانان بود که وضعیت بسیار نابسامانی دارد و از این اداره کل انتظار داریم در حوزه نماز فعالیت بیشتری داشته باشد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات