۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۷۹۹۸۶
آیت الله حیدری:

حامیان تروریسم منتظر پاسخ محور مقاومت باشند

آیت الله حیدری با اشاره به برملا شدن فتنه های استعمار و مرتجعان منطقه، گفت: حامیان تروریست ها تاوان حمایت از تروریست ها را به زودی از نیروهای مجاهد خواهند گرفت.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، شامگاه گذشته در مجلس گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در حوزه الغدیر، اظهار داشت: چنین جنایتی از سوی عده ای گمراه باقی مانده داعش و تکفیری ها روی داد، گمراهانی که کینه اسلام و مسلمین را در دل داشته و از اهل بیت(ع) و طرفدارانشان متنفر بودند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه شهادت نه مصیبت بلکه یک نعمت الهی است، افزود: حضور مردم استان با وجود تنوع قومیتی و زبانی و اطیاف مختلف در مراسم تشییع شهدا و همدردی ایران با خوزستان از آثار مثبتی بود که در مراسم تشییع شهدا به وضوح دیده شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشارکت بی حد و حصر مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا گفت: تاکنون برای هیچ شخصی چنین تشییعی صورت نگرفت و این حادثه علی رغم تروریستی بودن اما سبب انس، وحدت و الفت قومی و ملی در سراسر خوزستان شد.

آیت الله حیدری تصریح کرد: حضور پرشور مردم سبب شد تا نقشه های استعماری و فتنه هایی که از سوی مرتجعان منطقه و لانه های فساد(عربستان و امارات) است، برملا شود.

وی با بیان اینکه حامیان تروریست ها تاوان حمایت از تروریست ها را به زودی از نیروهای مجاهد خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: داعش  به زودی ضربات سختی را از نیروهای مقاومت دریافت می کند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات