۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۸۰۶۹۳
با هدف برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید؛

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اجلاسیه یک روزه مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، با هدف برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید به کار خود پایان داد.
اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اجلاسیه یک روزه مدیران مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، عصر امروز با حضور مدیرکل اطلاعات استان و با هدف برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید به کار خود پایان داد.

در ابتدای این اجلاسیه، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 مدرسه علمیه خواهران در این استان وجود دارد، گفت: 8 مدرسه در مقطع سطح عمومی و یک مرکز تخصصی سطح سه در حال ارائه خدمات به طلاب هستند.

وی با اشاره به راه اندازی مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان در سال 90 خاطرنشان کرد: در سال 90 این مدیریت را با 4 مدرسه و 275 طلبه تحویل گرفتیم و امروز به لطف الهی دارای 9 مدرسه علمیه و 1014 طلبه خواهر در حال تحصیل داریم که در نوع خود بی سابقه است.

وی حوزه های علمیه خواهران را نیازمند تأمین اطلاعات دانست و افزود: آسیب شناسی عوامل مخل امنیت برای حوزه های علمیه یک اصل است و در این بین اداره اطلاعات نقش اساسی دارد.

در ادامه این نشست نیز آقای حق شناس، مدیرکل اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با تشریح نقش معنویت در تأمین امنیت جامعه اظهار کرد: معنویت و امنیت ارتباط مستقیم با هم دارند؛ هر چه معنویت بیشتر باشد، امنیت نیز بیشتر خواهد بود.

وی حوزه های علمیه را متولی گسترش معنویت در جامعه دانست و ادامه داد: به یقین نقش حوزه های علمیه در تأمین امنیت جامعه غیر قابل انکار است.

در ادامه این نشست نیز معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان به تشریح مهمترین اولویتهای سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه استان پرداختند.

مدیران مدارس علمیه خواهران استان نیز در پایان به بیان مشکلات مدرسه در آستانه سال تحصیلی جدید پرداختند./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات