۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۸۰۸۱۴
ذوالقدر خبر داد؛

حضور وزیر ارشاد در کمیسیون فرهنگی برای پاسخگویی به نمایندگان

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور وزیر ارشاد در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به نمایندگان و قانع نشدن برخی نمایندگان از پاسخ های وزیر خبر داد.
ذوالقدر حضور وزیر ارشاد در کمیسیون فرهنگی

سیده‌فاطمه ذوالقدر نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جزئیات جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پاسخگویی به سوالات برخی نمایندگان برگزار شد، گفت: عده‌ای از نمایندگان در این جلسه از پاسخ و توضیحات وزیر قانع و عده‌ای دیگر نیز قانع نشدند.

وی افزود: در ابتدای این جلسه آقای احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی راجع مشکلات فرهنگی این استان و قولی که وزیر در مسائل فرهنگی در حوزه زنان، جوانان، برنامه‌های فرهنگی و تفریحی داده بود صحبت کرد و وزیر نیز با شنیدن سخنان این نماینده قانع شد از این رو به وزیر دو هفته فرصت داده شد تا تغییرات مشاهده شود.

ذولقدر در ادامه به سوال مطرح شده از سوی خانم سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا  اشاره کرد و بیان داشت: این نماینده درباره نحوه اداره موقوفات فرهنگی از وزیر سوال کرد که آیا این موقوفات زیر نظر دفتر رهبری اداره می‌شود یا وزارت ارشاد و بعد خواستار شفاف سازی درباره این موضوع شد که در نهایت از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در ادامه آقای شیخ درباره تقسیم بودجه موسسات فرهنگی سوال مطرح کرد و از توضیحات وزیر قانع شد.

ذوالقدر در ادامه خاطرنشان کرد: حجت الاسلام پژمانفر درباره محتوا و کیفیت فیلم‌ها که پایین آمده سخنانی را مطرح کرد و اشاره به تولید فیلم‌های کمدی و سبک بودن برخی از آنها داشت و خواستار تقویت محتوای فیلم‌ها و سریال‌ها شد و این نماینده نیز قانع نشد؛ در پایان سؤال آقای محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در رابطه با فعالیت‌های وزارت ارشاد در حوزه انتخابیه‌اش از وزیر مطرح شد که پاسخ وزیر برای نماینده سوأل‌کننده قانع کننده نبود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات