۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۸۱۰۲۰
حجت‌الاسلام تاتاری:

دشمنی استکبار علیه نظام اسلامی پایان‌پذیر نیست

حجت‌الاسلام تاتاری گفت: علی‌رغم اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس قدرت ظالمان سلطه‌جو را در هم شکست؛ اما دشمنی استکبار علیه نظام اسلامی پایان‌پذیر نیست.
آمریکا اروپا ترامپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم تاتاری، امام جمعه گرمه، امروز در جمع مسؤولان این شهرستان، با بیان این‌که هشت سال ایثار و حرکت مردم ولایی، در مقابل دنیای کفر، قدرت ظالمان سلطه‌جو را درهم شکست، افزود: دشمنی استکبار و دست‌نشانده‌های آن علیه ایران، هنوز به پایان نرسیده است.

وی با بیان اینکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی به دنبال ناامنی در کشور است، افزود: دل‌های پرکینه دشمنان این مرزوبوم نمی‌توانند اقتدار نظام را تحمل کنند؛ اما باید بدانند که نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

حجت‌الاسلام تاتاری با اشاره به حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز خاطرنشان کرد: شهادت و خون پاک کودک چهارساله در حادثه اهواز سند رسوایی تروریست‌های مهاجم و حامیان آنان است.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: آسیب‌هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند دو گروه هستند؛ نخست تهدیدات خارجی که در قالب تهدیدات نظامی، اقدامات تروریستی، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و تهاجم در عرصه‌های اقتصادی اعمال می‌شود و دیگری تهدیدات درون نظام است که بخشی از آن ناشی از ضعف مدیریتی مسؤولان و عدم کنترل گرانی‌ها و اشرافی گری است.

حجت‌الاسلام تاتاری اظهار کرد: حادثه اهواز باعث هوشیاری مردم و نیروهای مسلح و همبستگی بیشتر آن‌ها شد و البته سپاه هم گوشمالی سختی به حامیان و بانیان این حادثه تروریستی داد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات