۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۸۱۰۹۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

اربعین حسینی نمایش اقتدار امت اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران اربعین را فرصت مغتنمی برای نمایش عزت و اقتدار امت اسلامی دانست.
اربعین حسینی در کربلای معلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز نشست هماهنگی برنامه های اربعین حسینی، اربعین را فرصت مغتنمی برای نمایش عزت و اقتدار امت اسلامی دانست.

وی با بیان این که در سال های اخیر شاهد رشد و گسترش روز افزون حضور مردم در این راهپیمایی عظیم و بی نظیر هستیم، افزود: حضور گسترده مردم در پیاده روی اربعین حسینی لرزه بر اندام دشمنان امت اسلامی به ویژه آمریکا و صهیونیسم می اندازد.

حجت الاسلام شکریان به تلاش گسترده دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: با وجود حمایت های گسترده کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای از گروه های تروریستی به منظور ناامن کردن کشورهای اطراف، اما همچنان شاهد گسترش حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اربعین حسینی، رژه اقتدار امت اسلامی به ویژه شیعیان است، تصریح کرد: مسلمانان در این روز با عظمت پیام محکمی به دشمنان و بدخواهان اسلام ناب و اهل بیت(ع) می دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اگر همه قدرت های جهان با هم متحد شوند نمی توانند از عزت و عظمت حسینی بکاهند، بیان داشت: امروز نور اهل بیت(ع) به ویژه سید و بالار شهیدان دنیای تاریک امروز را روشن کرده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز نهضت عاشورا در قالب یک فرهنگ بی نظیر، متعالی و جهان دار در سراسر گیتی در حال گسترش و نفوذ است، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند جلوی گسترش این فرهنگ ناب و اصیل را بگیرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تأکید بر این که امام حسین(ع) عزت، آزادگی، نفی بیگانه و سازش ناپذیری را به همه ملت های جهان آموخت، بیان داشت: ملت بزرگ ایران چهار دهه است در سایه همین آرمان ها و ارزش های ناب در برابر همه قدرت های جهان ایستاده و قدرت نمایی می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان بدانند که آرمان های عاشورایی هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ایستایی و سکون در فرهنگ عاشورا معنا و مفهومی ندارد چون این فرهنگ هزاران سال است که زنده و پویا است و این گونه باقی خواهد ماند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات