۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۵۸۱۱۵۰
حجت الاسلام اکبرپور:

بسیجیان اجازه خودنمایی به دشمن را در جامعه نمی‌دهند

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیجیان همواره خاری در چشم دشمنان بودند و هستند و اجازه خودنمایی به دشمن را در جامعه نمی‌دهند.
اکبرپور

حجت الاسلام علی اکبرپور، معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: بسیجیان همواره خاری در چشم دشمنان بودند و هستند و اجازه خودنمایی به دشمن در جامعه را نمی‌دهند.

وی گفت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته و قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشند و سبب قوت قلب دوستان هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیجیان با اجتماع خود یک بار دیگر اقتدارشان را نشان دادند، افزود: از صدر اسلام تاکنون جنگ میان جبهه حق و باطل بوده و باطل علیه حق فعالیت کرده است.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه دشمنان با ایجاد جنگ‌های فرهنگی و اقتصاد به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آمده‌اند، تصریح کرد: روحانیان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای دارند و آن‌ها تاثیر بسزایی در تشکیل انقلاب داشتند.

وی ادامه داد: مردم در جامعه به روحانیت اعتماد بیشتری دارند و روحانیان نیز به عنوان چراغ هدایت در جامعه و قطب‌نمای جامعه برای هدایت بشریت هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید با آگاه‌سازی و بصیرت دشمنان را در اجرای نقشه‌های خود ناکام بگذاریم، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به چهل سالگی انقلاب اسلامی، فتنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم و به کوری چشم دشمنان این چهل سالگی را جشن می‌گیریم./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات