۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۱۱۶۶
حجت الاسلام داستان مطرح کرد؛

توجه به اصالت اثر در تهیه مقاله از سوی طلاب دارالعلم آیت الله بهبهانی

حجت الاسلام داستان گفت: در بحث مقالات، اصالت اثر را مورد توجه قرار دادیم تا از این طریق مقالاتی که ارائه می شود به دور از هر گونه کپی برداری باشد.
پژوهش

حجت الاسلام سید صادق داستان، معاون پژوهش حوزه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه بحث تهیه مقالات و طرح مطالعاتی اجباری پایه های اول تا سوم اولویت های ابلاغ شده به معاونت در نیم سال اول تحصیلی است، اظهار داشت: از آنجا که پایه های اول تا سوم در مدرسه وجود ندارد؛ بنابراین طرح مطالعاتی اجباری منتفی شده اما در بحث مقالات، اصالت اثر را مورد توجه قرار دادیم تا از این طریق مقالاتی که ارائه می شود به دور از هر گونه کپی برداری باشد.

معاون پژوهش دارالعلم آیت الله بهبهانی افزود: توجه به اصالت اثر که از سوی مرکز مدیریت ابلاغ شده تأثیر بسیاری در کاهش کپی برداری از مقالات دارد؛ ما نیز طلاب را موظف به تهیه برنامه خاصی برای ارائه مقاله کردیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برنامه ابلاغی ۴ مرحله ای است، خاطرنشان کرد: طلاب موظف هستند سیر پیشرفت مقالات را مرحله به مرحله گزارش دهند و تا پایان آبان ماه زمانبندی شد، مقالات به معاونت پژوهش تحویل داده شود.

حجت الاسلام داستان ادامه داد: در زمینه موضوع مقالات باید گفت که در زمینه دروس، تهیه مقاله درباره درس اصول از سوی مرکز اجباری شده است اما موضوعات پیشنهادی نیز به طلاب ارائه شده و طلاب با مشورت اساتید مشاور موضوع مدنظر را انتخاب می کنند.

وی عنوان داشت: برای جشنواره علامه حلی، مقالات باید در زمان مشخص و براساس آیتم های معرفی شده از سوی دبیرخانه تهیه و ارسال شوند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات