۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۸۱۴۲۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت برنامه های قرآنی در مدارس علمیه

آیت الله سلیمانی بر ضرورت تقویت فعالیت های قرآنی در سطح مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: باید در کنار مباحث آموزشی و پژوهشی، مسائل مهمی همچون انس طلاب با کلام الهی به طور جدی و با برنامه ریزی هدفمند مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله محمد سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله محمد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز با حضور در ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه استان با مدیر، معاونان و کارکنان این مدیریت دیدار و گفت و گو کرد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با تجلیل از خدمات ارزشمند صورت گرفته در سال های اخیر بر ضرورت تقویت برنامه های علمی، آموزشی، پژوهشی و اخلاقی در سطح مدارس علمیه استان تأکید کرد.

آیت الله سلیمانی با بیان این که حمایت از مدارس علمیه شهرستان یک ضرورت مهم است، گفت: با توجه به سرمایه گذاری دشمن در عرصه فرهنگی، ضرورت دارد ما نیز در تقویت برنامه های هدفمند دینی و فرهنگی بیشتر تلاش کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر ظرفیت های بسیار خوبی در سطح مدارس علمیه شهرستان ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید با شناسایی این ظرفیت ها و حمایت از آن در جهت شکوفایی آنها گام برداریم.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با بیان این که حوزه های علمیه همواره پشتیبان مطمئنی برای اسلام و انقلاب هستند، افزود: امروز نیز حفظ انقلاب و دفاع از ارزش های دینی یکی از مهم ترین رسالت های حوزه های علمیه و روحانیت انقلابی است.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر این که امروز همه وظیفه داریم در جهت تربیت و پرورش طلاب مهذب و انقلابی تلاش شبانه روزی کنیم، خاطرنشان کرد: مطالبه امروز مقام معظم رهبری و مراجع تقلید نیز از حوزه های علمیه همین است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز همه دغدغه مدیران و مسؤولان حوزه باید تقویت کیفیت فعالیت های علمی در حوزه باشد، تصریح کرد: حوزه هیچ گاه کمیت را فدای کیفیت نخواهد کرد.

وی همچنین بر ضرورت تقویت فعالیت های قرآنی در سطح مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: باید در کنار مباحث آموزشی و پژوهشی، مسائل مهمی همچون انس طلاب با کلام الهی به طور جدی و با برنامه ریزی هدفمند مورد توجه قرار گیرد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات