۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰
کد خبر: ۵۸۱۵۰۸
سرمقاله؛

به استقبال روز مبارزه با استكبار جهانی برویم!

همایش سراسری ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در سراسر كشور یك اعلام آمادگی برای برگزاری باشكوه و عزتمند روز مبارزه با استكبار جهانی است.
روز مبارزه با استكبار جهانی

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش سراسری 700 هزار نفری بسیجیان در سراسر كشور یك اعلام آمادگی برای برگزاری باشكوه و عزتمند روز مبارزه با استكبار جهانی است.

كمتر از یك ماه به برگزاری مراسم روز 13 آبان، روز مبارزه با استكبار جهانی مانده است. روز 13 آبان امسال روزی متفاوت خواهد بود. روزی كه طبق پیش‌بینی رئیس‌جمهور احمق آمریكا قرار است در ایران شعار مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل شنیده نشود! تهران پنج‌شنبه گذشته در استادیوم آزادی یك‌صدا فریاد عظمت ایران و اقتدار جمهوری اسلامی بود. بسیجیان به جهان به‌ویژه دوستان جمهوری اسلامی پیام دادند ایران اسلامی، انقلابی، بانشاط و سرزنده است مثل روزهای آغازین انقلاب!

جوانان بسیجی نسل سوم و چهارم انقلاب پیام‌آور شكست‌ناپذیری ملت در دهه ورود به چهل سالگی انقلاب هستند. رهبری نستوه و مقاوم انقلاب در این اجتماع باشكوه مثل شیر می‌غرد و می‌فرماید: «آمریكا را در تحریم ایران شكست می‌دهیم» ایشان جوانان را به عنوان راه‌حل مشكلات كشور و دلیل و برهان اصلی این شكست مفتضح برای استكبار جهانی معرفی می‌كنند.

راستی چرا انقلاب ماندنی است و آمریكا و غرب دشمنان نظام اسلامی رفتنی هستند. برهان ما برای این رویداد عظیم تاریخی چیست؟ تاكنون در 20 استان یادواره 3‌هزار شهید برگزار شده است. در بقیه استان‌ها هم در حال تدارك و برگزاری هستند. در همین استان‌ها نزدیك به 2 برابر شهدا، ملت مقتدر ایران جانباز تقدیم انقلاب كرده است.

آیا انقلابی كه با این درجه از وفاداری و ایثارگری به عنوان سرمایه اصلی روزگار می‌گذراند، رفتنی است یا دشمنان قسم‌خورده آن رو به زوال هستند؟ تاریخ 40 ساله به این سوال پاسخی صریح و عملی دارد. این انقلاب كار خود را از شعار "نه شرقی، نه غربی" شروع كرد و الان از امپراتوری شرق خبری نیست. با پیروزی معنوی و مادی ایران در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، امپراتوری شوروی كه یكی از دو ضلع خصومت با ملت ایران بود، فروپاشید. این فروپاشی هم فروپاشی فكری بود و هم سرزمینی!

از امپراتوری غرب هم چیزی باقی نمانده، چراكه دامنه تصرفات سرزمینی آنها به‌ویژه در غرب آسیا مسدود شده و آنها در جنگ‌های نیابتی حزب‌الله و حماس به شدت شكست خورده و دست‌ها را به علامت تسلیم بالا برده‌اند و در این جنگ‌ها پیشنهاد آتش‌بس از آن سوی نبرد همیشه شنیده شده است.

آمریكا با ورود به هزاره سوم به لحاظ فكری و ایدئولوژیك هیچ كار تازه و آورده فكری برای سرپا نگه داشتن لیبرال دموكراسی و جهانی شدن نكرد و اخیرا رئیس جمهور ابله آمریكا پرچم جهانی شدن را پایین كشید و رسماً بر طبل ناسیونالیسم افراطی كوبید و تلویحاً به جهان اعلام كرد؛ نقاب لیبرالیسم شایسته ما نیست. ما داریم به راه نئونازیسم‌ها می‌رویم و مكتب هیتلر را در تعریفی جدید از فاشیسم بازتولید می‌كنیم!

آمریكای خوابیده بر انبوهی از سلاح‌های هسته‌ای و بیولوژیك كاری از دستش برنمی‌آید. تروریست‌های دست‌آموز او در 3 مایلی پایگاه‌های نظامی در سوریه مورد تنبیه موشك‌های نقطه‌زن و پهپادهای بمب‌افكن جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد و كاری جز اظهار و ابراز نگرانی از او برنمی‌آید!

تنها سلاحی كه آمریكا این روزها دارد به آن می‌‌نازد و نه ‌تنها ایران بلكه اروپا، چین، روسیه و هند را تهدید می‌كند، "تحریم" است. جمهوری اسلامی به دلیل تحریم‌های اولیه از همان چهل سال پیش كه لانه جاسوسی آمریكا را تصرف كرد، از اقتصاد جهان و ادغام در اقتصاد آمریكایی فاصله گرفت و یك اقتصاد درون‌نگر را پی‌ریزی كرد  و امروز كمترین آسیب را از تحریم‌های آمریكا دیده است.

اگر دولت امروز یك مقدار تدبیر را چاشنی شجاعت و جسارت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی اراده خود كند، تحریم‌ها كمترین اثر در اقتصاد ایران خواهد داشت. ملت ایران نه با بن‌بست روبه‌رو هستند، نه با بحران، قدری گرفتار بی‌عرضگی‌اند و از این مرحله به زودی عبور خواهند كرد. اگر برخی از مسئولان دشمنی آمریكا را حس و به راه‌حل‌های رهبری و نخبگان جامعه عمل می‌‌كردند، امروز خیلی از این مشكلات خرده‌ریز را هم نداشتیم. دوسوم جمعیت ایران متولد پس از انقلاب هستند. جوانان این كشور با اراده پولادین خود با بهره‌گیری از تجربیات نسل اول و دوم انقلاب كوه‌ها را می‌توانند جابه‌جا كنند و جابه‌جا كردن قدرت آمریكا در منطقه و جهان چیزی در برابر اراده آنها نیست. به همین دلیل رهبری به جوانان و نقش آنان در تاریخ معاصر به عنوان یك راه‌حل كلیدی نگاه می‌كنند.

ایران اسلامی باید طی این یك ماه منتهی به 13 آبان كارهای بزرگی انجام دهد. اولا: تهدید رئیس‌جمهور علیه آمریكا كه گفت؛ اگر نفت ایران فروخته نشود، نفت هیچ كشوری در منطقه فروخته نخواهد شد، را عملیاتی كنند.

ثانیا: احزاب و گروه‌ها از همین الان آماده برگزاری یك تظاهرات تاریخی علیه مظالم آمریكا باشند تا در روز 13 آبان، روز مبارزه با استكبار جهانی با فریاد مرگ بر آمریكا، كاخ ستم آمریكا در واشنگتن و پایتخت‌های اروپایی به لرزه درآید. این مهم مستلزم تداركات فكری، نظری و عملی برای برپایی تظاهرات در آن روز است.

ثالثا: تهدید‌های "رسانه پایه" را در فضای مجازی با رصد تروریست‌های فرهنگی، سیاسی و نیز تحریكات تروریست‌های اقتصادی خنثی كنیم. دولت به‌ویژه وزارت اطلاعات و ارتباطات یك پای این قضیه باید باشند تا بشود تهدید و تحریم‌ اقتصاد را بیشتر مهار و كنترل كنیم.

ان‌شاءالله با این سه راهبرد امسال به استقبال روز جهانی مبارزه با استكبار جهانی خواهیم رفت./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: رسالت

ارسال نظرات