۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۸۱۵۵۳
امام جمعه موقت شیروان:

محکومیت آمریکا در دیوان لاهه حقانیت نظام اسلامی را به جهان اثبات کرد

امام جمعه موقت شیروان گفت: محکومیت آمریکا در دادگاه بین‌المللی لاهه حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به همه دنیا ثابت کرد.
حجت الاسلام محمود عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمود عزیزی، امام جمعه موقت شیروان، امروز در جمع مسؤولان این شهرستان، با اشاره به بهبود نسبی اوضاع پس از آشفتگی‌های اخیر بازار ارز و کالا در کشور، افزود: کسانی که با احتکار کالا و ارز بازار را دچار آشفتگی و تشنج می‌کنند خائن به ملت و آرمان‌های انقلاب هستند و مسؤولان ذی‌ربط باید با اقدامات حساب‌شده با این افراد برخورد کند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های بیگانه گفت: دشمنان واقعی ملت ایران امروزه در شبکه‌های بیگانه به دنبال ایجاد رخنه و تفرقه در صفوف ملت هستند؛ اما به حول و قوه الهی ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری و با همدلی در کنار یکدیگر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش بر آب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی تمامی ندارد، اضافه کرد: دنیای استکبار با نقض پیمان‌هایی که خود بنا نهاده و آن‌ها را امضا کرده است روزبه‌روز چهره منفورتری در بین ملت‌های دنیا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه حکم دادگاه لاهه سندی دیگر برای اثبات عهدشکنی دولت آمریکا بود، عنوان کرد: حکم دادگاه لاهه ثابت کرد که دولت آمریکا دولتی ستمگر و تحریم‌های آنان علیه ملت ایران ظالمانه و به دور از منطق است.

به گفته حجت‌الاسلام عزیزی محکومیت آمریکا در دادگاه بین‌المللی لاهه حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به همه دنیا ثابت کرد.

امام جمعه موقت شیروان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پاسخ سریع و قاطع موشکی سپاه به حمله تروریستی اهواز تصریح کرد: این عکس‌العمل قاطع نشان‌دهنده اقتدار نیروی‌های مسلح کشور بود؛ زیرا بنا به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن در رو تمام شده است و هر کس بخواهد علیه ملت ایران حرکتی انجام دهد با پاسخ قاطع ملت ایران روبه‌رو می‌شود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات