۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۸۱۷۵۴
دبیر کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی:

خاطرات شهدای خراسان جنوبی جمع آوری شده است

دبیر کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۸۰ تیم جمع‌آوری مطالب و خاطرات شهدا خدمت خانواده شهدا اعزام شدند و بخش عمده خاطرات آن‌ها جمع‌آوری شده است.
سردار قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و دبیر کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی امشب در سومین کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس اظهار داشت: هدف از برگزاری اینگونه مراسمات زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا و پراکنده کردن عطر شهدا و بردن این برنامه‌ها به دانشگاه‌ها، مدارس و ادارات و سازمان‌ها است.

وی گفت: هشت کنگره استان را مدیران اجرایی شهرستان انجام می‌دهند و سپردن کار به جوانان نیز از برنامه‌های اساسی کنگره شهدا بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: بیش از ۲۸۰ تیم جمع‌آوری مطالب و خاطرات شهدا خدمت خانواده شهدا اعزام شدند و بخش عمده خاطرات آن‌ها جمع‌آوری شده است.

سردار قاسمی تصریح کرد: 200 برنامه تلویزیونی و بیش از 60 فیلم کوتاه بلند در حال تهیه شدن است و نوشتن 2 هزار کتاب جیبی و جشنواره تولید فیلم کوتاه نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه اجلاسیه فضای مجازی برای نخستین بار با همکاری جوانان اجرا شد و بسیار برنامه خوبی بوده است، ادامه داد: ارتباط با 2 هزار خانواده شهید و دوره‌های قرآنی در ماه رمضان هر روز به نام یکی از شهدا اقدامی دیگر از برنامه‌های این کنگره بود.

دبیر کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت مردمی، خاطرنشان کرد: بیشتر یادواره‌های شهدا مردمی است و در بخش‌های اختصاصی نیز اکثر مدیران استانی به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روند.

سردار قاسمی از بازسازی مزار شهدای گمنام و اجرای المان‌های شهری با موضوع دفاعی و ارزشی خبر داد و اظهار کرد: این اجلاسیه‌ها سبب همدلی و همراهی شده که به برکت خون شهدا است./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات