۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۸۱۷۹۹
سردار کشکولی:

قدرت جمهوری اسلامی مافوق قدرت مادی جهان است

فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان قدرت جمهوری اسلامی را مافوق قدرت مادی فعلی جهان عنوان کرد و گفت: این قدرت سبب پیروزی های پی در پی ما و شکست دشمنان شده است.
فرمانده سپاه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز در همایش طلیعه حضور در حوزه های علمیه خواهران لرستان، با اشاره به تشکیل انقلاب به فرمان امام راحل و پشتیبانی مردم گفت: انقلاب اسلامی به زور انجام نشد بلکه با استفاده از پشتیبانی توده مردم شکل گرفت و اسلام ناب و اسلام شیعی را برای ما به همراه آورد.

وی افزود: این انقلاب با تمسک به فقه شیعی دینی و مذهب شیعی و به پشتیبانی همین توده مردم تا به امروز راه خود را ادامه می دهد.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان به پیروزی انقلاب در طول این سال ها اشاره کرد و یادآور شد: با وجود همه جنگ های سخت و جنگ نیابتی و اینکه همه قدرت های مادی جهان با ما مستقیم می جنگیدند، در سایه قدرت جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان هستیم.

وی در ادامه یادآور شد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ نیابتی شاهد شکست های مکرر دشمن بوده ایم و در صحنه های داخلی، خارجی، دفاعی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی پیروزی های بزرگی برای ما به دست آمده است و یک پیروزی در پرونده دشمنان ما نیست.

کشکولی به وجود استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی هر دو باهم آمده و هر دو را باهم می خواهیم و هیچکدام نباید یکدیگر را دفع و یا نقض کنند و یک کار بدیع در انقلاب اسلامی است، چراکه انقلاب ما اسلامی و دینی است.

وی با بیان اینکه استقلال و آزادی مردم سالاری و حاکمیت دین را محقق می کند، خاطرنشان کرد: ما در برابر مظلومین و مستضعفین دغدغه مند هستیم و طلبه و دانشجوی ما نیز باید دغدغه داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: ما نسبت به مستضعفین جهان وظیفه داریم و هرجا ظلمی علیه مظلومین می شود انقلاب باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به پیروزی های مکرر در خارج از مرزها، نجات مردم سوریه، فلسطین و عراق با همه دشمنی ها و درگیری هایی که با استعمارگران داریم، گفت: این مهم مؤید یک محصول است و آن این است که انقلاب اسلامی قدرتی تولید کرده که مافوق قدرت مادی فعلی جهان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: جمهوری اسلامی با انرژی که از توده مردم گرفت قدرتی تولید کرد که استکبار هیچ راه حلی برای آن ندارد، این قدرت نرم را رهبری از آن به عنوان قدرت معنوی یاد می کند و عنصر برتری ساز معنویت و ایمان است.

کشکولی ابعاد این قدرت معنوی را تکیه بر عنایات الهی، ولایت و امامت، پشتیبانی و حمایت توده مردم، صبر و پایداری و تمسک به آیات قرآن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اینها زیرساختی می خواهد اول اینکه تمسک به دین پیدا کنیم تا شکست نخوریم و اخلاص داشته باشیم، گفت: باید برای رضای خدا کار کنیم و از ولایت فقیه پیروی کنیم.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: امروز موازنه قدرت در جهان تغییر کرده است، قدرت ما بالا آمده و قدرت دشمنان پایین آمده و امروز دشمن به جنگ مالی و اقتصادی روی آورده است، چرا که از دیگر راه ها ناامید شده است.

کشکولی اظهار داشت: طلاب در انقلاب اسلامی باید جهانی بیندیشند، صحنه درگیری دنیای مادی و معنوی را باید رصد کنند و دشمن شناسی را در دستور کار داشته باشند، نقش خود را در تمدن سازی پیدا کرده و دنبال کنند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات