۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۸۲۲۱۱
در دیدار جمعی از وعاظ و خطبا مطرح شد؛

تأکید آیت الله وحید خراسانی بر بزرگداشت هفتم صفر شهادت امام مجتبی

حضرت ‌آیت الله وحید خراسانی توصیه کرد که تمامی هیئات مذهبی در روز هفتم صفر، با حرکت دسته‌جات عزاداری، موجب تسلای قلب مادر پهلوشکسته‌ امام مجتبی(ع) شوند.
آیت الله وحید در دیدار جمعی از وعاظ و خطبا

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از اساتید و وعاظ تهران و قم و رؤسای هیئات مذهبی با حضرت آیت الله وحید خراسانی  دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد گزارشی از اقدمات صورت گرفته در جهت تعظیم روز هفتم صفر، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و برنامه انجام شده در این چند سال برای احیای این روز ارائه کرد.

حضرت آیت الله وحید خراسانی بعد از ارائه گزارش گفت: تمامی انبیاء اولوالعزم و ملائکه مقرب آرزوی زیارت حسین بن علی علیه‌السلام در کربلا را دارند. حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام با این عظمت و مقام، هر شب جمعه، زائر قبر برادرش حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام است.

این مرجع تقلید توصیه کرد که تمامی هیئات مذهبی در روز هفتم صفر، با حرکت دسته‌جات عزاداری، موجب تسلای قلب مادر پهلوشکسته‌ امام مجتبی علیه‌السلام شوند.

همچنین مراسم رونمایی از پرچم اهدایی به هیئات مذهبی به مناسبت هفتم ماه صفر، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) نیز برگزار شد.

ارسال نظرات