۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۸۳۲۸۶

تأکید آیت الله نمازی بر رسیدگی مسؤولان به بیماران نیازمند

نماينده ولي فقيه در كاشان با تأکید بر لزوم رسیدگی مسؤولان به بیماران نیازمند و مستضعف گفت: بیمه های درمانی كمك شایانی در كاهش هزینه درمان بیماران دارند.
آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در كاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی در دیدار با مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال اصفهان -کاشان و كاركنان این سرپرستی به مناسبت هفته بیمه سلامت و سالروز تصویب قانون بیمه همگانی، گفت: خدمات به مردم از جمله خدمات در حوزه سلامت به مردم یکی از کارهای محبوب عندالله است.

وی افزود: خدمات درمانی به مردم و به ویژه خدمات درمانی اقشار ضعیف وآسیب پذیر جامعه دارای اجر و پاداش بسیار زیادی است.  

آیت الله نمازی رسیدگی به بیماران نیازمند و مستضعفی كه توان تأمین هزینه های سنگین دارو و درمان خود را ندارد را یكی از كارهای مورد پسند و رضایت خداوند و امام زمان(عج) دانست و گفت: بیمه های درمانی كمك شایانی در كاهش هزینه درمان بیماران دارند.   

به گفته وی افزایش بیماری ها در جامعه و هزینه های سرسام آور دارو درمان بیشتر فشار را متوجه اقشار آسیب پذیر جامعه و محروم و مستضعف كرده است كه بیمه سلامت می تواند كمك شایانی برای دارو و درمان اقشار ضعیف جامعه باشد.  

آیت الله نمازی گفت: لحظه ای كه فرد بیمار از همه چیز ناامید می شود به شما مراجعه می كند، شما و همكارانتان باید او را امیدوار به آینده و زندگی بهتر كرده و با دل و جان برایش خدمت كنید تا بتواند بار دیگر نعمت سلامتی خودش را به دست بیاورد.

نماینده ولی فقیه در كاشان یادآور شد: خدمات درمانی به بیماران از یك جهت مورد قرب و توجه درگاه الهی است و هم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید نمی شود.

همچنین  مسلم آشوری مدیر سرپرستی  بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان با ارائه گزارشی از عملكرد یكساله این سرپرستی در شما استان اصفهان، گفت: تنها شهرستان کشور در سازمان بیمه سلامت که دارای حوزه سرپرستی است  شهرستان كاشان، شامل شهرهای آران و بیدگل، نطنز و بادرود است.

وی افزود: هم اکنون حدود 130 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت شمال اصفهان هستند که حدود 90 هزار نفر این افراد در صندوق های بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه روستائیان و شهر های کمتر از 20 هزار نفر به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت می باشند.

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان همچنین با بیان اینکه 500 مؤسسه طرف قراراد با این سرپرستی هستند، یادآور شد:  این سرپرستی به مؤسسات تحت پوشش ماهیانه حدود 4 میلیارد تومان پرداخت می كند./1307/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات