۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۸۳۳۹۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

شکست توطئه اسلام هراسی با حضور ملیت های مختلف در اجتماع اربعین

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور ملت ها با ادیان و مذاهب مختلف را نشان از شکست توطئه اسلام هراسی دشمنان دانست و گفت: دشمنان با سانسور خبری این اجتماع عظیم بار دیگر اسلام ستیزی خود را ثابت کرده اند.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی غرب استان به حضور میلیون ها عاشق در پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و آن را نماد وحدت و همبستگی امت اسلامی در برابر دشمنان دین دانست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمن از این حضور میلیونی پیروان حسینی بسیار عصبانی و هراسان است، افزود: همه تلاش و توطئه دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در این راهپیمایی با عظمت شکست خورده است.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که اربعین حسینی امروز به اعلام حضور امت اسلامی به ویژه شیعیان در دفاع از اسلام ناب تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این اجتماع امروز به یک حرکت جهانی با حضور علاقه مندانی از سراسر جهان تبدیل شده است.

مسؤول مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر با بیان این که مسلمانان با حضور در این اجتماع عظیم بار دیگر عزت و اقتدار اسلامی را به رخ جهانیان می کشند، تصریح کرد: این اجتماع میلیونی امروز یک رسانه فراگیر برای مسلمانان به منظور معرفی اسلام ناب و اهل بیت(ع) به جهانیان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حالی که آل سعود جنایت کار مانع از برگزاری باشکوه تر کنگره حج می شود خداوند متعال مسیر دیگری را برای تجلی حضور امت اسلامی با محوریت گفتمان شیعی فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: این اجتماع عظیم که با حضور وحدت بخش شیعه، سنی و ملت هایی از سایر مذاهب شکل می گیرد به فرصتی برای معرفی اسلام ناب و حقیقی به جهانیان تبدیل شده است.

حجت الاسلام مشایخ در ادامه با بیان این که ائمه اطهار(ع) همواره به دنبال عدالت، حق و حقیقت بودند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نیز فرصتی مناسبی برای اثبات حقانیت نهضت حسینی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور ملت ها با ادیان و مذاهب مختلف را نشان از شکست توطئه اسلام هراسی دشمنان دانست و تصریح کرد: در همین راستا دشمنان واقعی دین با سانسور خبری این اجتماع عظیم بار دیگر اسلام ستیزی خود را ثابت کرده اند.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که امروز دنیا به حقیقت اسلام ناب برده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا دیگر سیاست های ضد اسلامی و تفرقه افکنانه معاندان و مخالفان اسلام ناب نمی تواند مانعی در گسترش و جهانی شدن فرهنگ اهل بیت(ع) ایجاد کند./۹۵۰/پ۲۰۳/ق

  

ارسال نظرات