۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۸۳۴۵۹

مسابقات ورزشی طلاب آذربایجان‌شرقی برگزار شد

مسابقات ورزشی طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی در رشته های مختلف برگزار شد.
 ورزش طلاب

حجت الاسلام احمد مطهری‌اصل، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که توجه به سلامت جسمی و نشاط روحی و روانی طلاب یکی از برنامه‌های مدیریت استانی است، اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های مختلفی در طول سال اجرایی می شود.

وی با بیان این‌که تشکیل گروه‌ها و تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف با ارزیابی علاقه‌مندی طلاب در اولویت قرار داشته است، خاطرنشان کرد: در راستای انجام مأموریت‌های این مرکز در خصوص برنامه ریزی و فعالیت‌های ورزشی مدارس، مسابقات ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

حجت الاسلام مطهری‌اصل ادامه داد: این مسابقات در بین مدارس علمیه تبریز در رشته‌های فوتسال با حضور هشت تیم و والیبال با حضور چهار تیم به مدت یک هفته برگزار شد که تیم های برتر پس از برگزاری دیدارهای پایانی شناخته شدند.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که برگزاری چنین رویدادهای ورزشی در طول سال تحصیلی تداوم خواهد داشت، گفت: با توجه به استقبال طلاب از این مسابقات، تلاش خواهیم کرد برنامه‌ها و مسابقات ورزشی خود را به صورت منظم و در دفعات بیشتری برگزار کنیم.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی لازم برای تجلیل از تیم‌های برتر ورزشی طلاب بعمل آمده است، افزود: قرار است پس از اربعین حسینی تیم‌های برتر مسابقات که به میزبانی سالن ورزشی ناحیه ۱۶ حضرت قاسم(ع) برگزار شد، با حضور امام جمعه تبریز تقدیر شوند./935/ت۳۰۳/ق

ارسال نظرات