۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۸۳۷۶۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حماسه اربعین حسینی بستری برای نابودی نظام سلطه در جهان است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که اربعین حسینی، مستضعفان جهان را علیه استکبار و نظام سلطه بسیج کرده است، گفت: این حماسه عظیم و میلیونی بستری برای نابودی نظام سلطه در جهان است.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم عزاداری اربعین حسینی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی به اجتماع عظیم و میلیونی عاشقان حسینی در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: این حضور میلیونی با هیچ زبان و قلمی قابل وصف نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که این حضور میلیونی نمایش قدرت اسلام ناب در جهان است، افزود: امت اسلامی باید از این ظرفیت عظیم در جهت معرفی اسلام و اهل بیت(ع) به دنیا بهره گیرند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که همایش 20 میلیونی زیارت اربعین حسینی یک همایش بزرگ و مهم در جهان است، خاطرنشان کرد: چنین اجتماع خودجوش و میلیونی در هیچ نقطه ای از جهان وجود ندارد و این نشان از عظمت حسینی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول تاریخ تلاش بسیاری برای جلوگیری از گسترش نام و یاد امام حسین(ع) صورت گرفت، افزود: اما همه تلاش ها و توطئه های دشمنان در این راستا با شکست مواجه شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که امروز میلیون ها انسان از سراسر جهان از این سفره الهی متنعم می شوند، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی توانایی خاموش کردن نور حسینی را در جهان ندارد.

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز اربعین احیای عاشورا است، تصریح کرد: امروز دنیا در سایه فرهنگ ناب حسینی بیدار و هوشیار شده و در برابر ظلمت و تاریکی با اقتدار می ایستد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این همایش میلیونی نشان دهنده آن است که جهان در حال حرکت به سمت آرمان های حسینی است، بیان داشت: مستضعفان دنیا امروز بیدار شده اند و با خلق حماسه عظیم حسینی در اربعین پایه های استکبار جهانی را می لرزانند.

وی در پایان با تأکید بر این که اربعین حسینی، مستضعفان جهان را بر علیه استکبار و نظام سلطه بسیج کرده است، خاطرنشن کرد: این حماسه عظیم و میلیونی بستری برای نابودی نظام سلطه در جهان است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات